۰ نفر

بامزه ترین عکس بچگی ترلان پروانه و برادرش! / دعوت خانم بازیگر به چالش جدید اینستاگرامی

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۳۹
کد خبر: 704697
بامزه ترین عکس بچگی ترلان پروانه و برادرش! /  دعوت خانم بازیگر به چالش جدید اینستاگرامی

عکس بچگی ترلان پروانه و برادرش را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اینستاگرام ترلان پروانه با انتشار عکسی از دوران کودکی در کنار بردارش به روز شد.  این بازیگر نوشت: خب اول داستان عکس سمت راست رو بگم بهتون ، nسال پیش همین موقع ها خالم تصمیم گرفت منو داداشمو شبیه مامان بابامون کنه و عکس بگیره . ما هم الان تصمیم گرفتیم این عکسو بازسازی کنیم که خاطرش زنده بشه . شما هم میتونید  عکس قدیمیتون رو بازسازی کنید و تو پست و استوری تون منو تگ کنید و حتما از هشتگ #بعدازnسال استفاده کنید که منم ببینم. هشتگ این چالش هم برای خودمونه  بنظرتون این عکس برای چه سالی هست؟ تغییر کردیم یا نه؟

البته گفتنی است که پست خانم بازیگر قدیمی است و ترلان پروانه از این پست چالش اینستاگرامی برای تبریک تولد برادرش استفاده کرده است.

بامزه ترین عکس بچگی ترلان پروانه و برادرش!

بامزه ترین عکس بچگی ترلان پروانه و برادرش! /  دعوت خانم بازیگر به چالش جدید اینستاگرامی

سن ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز  است. تحصیلکرده لیسانس رشته گرافیک می باشد که از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت.

در نهایت سال ۱۳۸۳ وقتی شش ساله بود با «سریال ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‌» جلوی دوربین رفت سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد. سال ۱۳۸۴ با سریال «شبی از شب ها» در نقش نازنین شناخته شد و در همین سال با فیلم «مادر صدامو میشنوی» اولین تجربه سینمایی اش را هم بدست آورد.