۰ نفر

چرا حامد بهداد ازدواج نمی کند؟ / از زبان خودش بشنوید!

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۴۵
کد خبر: 704497
چرا حامد بهداد ازدواج نمی کند؟ / از زبان خودش بشنوید!

حامد بهداد درباره دلیل ازدواج نکردنش گفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  ازدواج حامد بهداد یکی از شایعاتی است که هرچندوقت یکبار داغ می شود، با این حال بازیگر محبوب ایرانی مجرد است. 

چرا حامد بهداد ازدواج نمی کند؟

حامد بهداد از دلیل مجرد بودنش پرده برداشت. او در مصاحبه  در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نمی کنید، گفت: به نظر من ازدواج یک روش صحیح برای زندگی است ، اما با سبک زندگی من در این روزهایی که هستم هماهنگ نیست. دوست دارم ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم امان الان شرایط برای این موضوع مناسب نیست. بهداد با این متن ادبی پاسخش را پایان داد : در هیچ کجا از این شهر ، هیچ کور سویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی بینیم …

چرا حامد بهداد ازدواج نمی کند؟ / از زبان خودش بشنوید!

سن حامد بهداد

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد، بازیگر و نوازنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است که از یک شرکت تبلیغاتی شروع به کار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد.

زنان ایرانی خیلی خشن هستند!

نظر حامد بهداد درباره زنان ایرانی نیز جالب است. او در مصاحبه ای گفته است: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند. به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم ! با آن مادر حسودشان! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان!