۰ نفر

وضعیت تلخ رضا رویگری در مراسم سوم شهرام عبدلی + عکس

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳
کد خبر: 704185
وضعیت تلخ رضا رویگری در مراسم سوم شهرام عبدلی + عکس

رضا رویگری هم در مراسم سوم شهرام عبدلی حضور داشت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ شهرام عبدلی به علت خونریزی مغزی ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش در مشهد به سر می‌بُرد، 7اسفندماه در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

عکسی از رضا رویگری که به نظر می رسد، بسیار ناراحت است و وضعیت جسمانی خوبی ندارد، در مراسم سوم شهرام عبدلی منتشر شده است. - مراسم یادبود شهرام عبدلی سه شنبه ۹ اسفندماه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شده است.

حال نگران کننده رضا رویگری در مراسم سوم شهرام عبدلی

ناراحتی شدید رضا رویگری در مراسم خاکسپاری شهرام عبدلی + عکس

سن رضا رویگری

رضا رویگری در سال ۲۶ دی ماه ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر دارد و یک نوه دختر دارد، دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه‌مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست. 

ترس تارا کریمی از رضا رویگری!

تارا کریمی، همسر جوان این بازیگر که در شیراز با او آشنا شده، گفته است: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد و برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشینها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.