۰ نفر

تیکه سنگین مجری ممنوع التصویر به محمدرضا گلزار + عکس

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۱۳
کد خبر: 704179
تیکه سنگین مجری ممنوع التصویر به محمدرضا گلزار + عکس

پست جدید اینستاگرام محمدرضا گلزار جنجالی شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اینستاگرام محمدرضا گلزار پس از چندماه دوباره فعال شده است. گلزار در این روزها بیشتر از هر زمانی به انتشار متن‌های طعنه دار روی آورده اشت. او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشته است: حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آنها شاکی خواهند بود که به اندازه کافی پهن نیستید.

حالا مجتبی پوربخش، مجری ممنوع التصویر صداوسیما با بازنشر این مطلب در اینستاگرام اش به گلزار طعنه تندی زده است. او با لحنی کنایه آمیز خطاب به گلزار نوشته است: مردم خوب میفهمن کی پشتشون بوده کی روبرشون بوده آقا رضا…

تیکه سنگین مجری ممنوع التصویر به محمدرضا گلزار + عکس

مجتبی پوربخش ۸ آبان ماه ۱۳۶۱ در شهر رشت چشم به جهان گشوده است و در رشته مدیریت رسانه های ورزشی تحصیل کرده موفق شده که تا مقطع کارشناسی ارشد آن را ادامه بدهد و در نهایت دکترای این رشته را اخذ کند. او علاوه بر اینکه مجری بسیار کاربلدی است در فوتبال نیز دارای مدک مربیگیری میباشد و توانسته مدرک مربیگری C آسیا را دریافت نمایید.

 دلیل ممنوع الکاری مجتبی پوربخش

یک منبع آگاه در شبکه ورزش دباره دلیل ممنوع التصویری مجتبی پوربخش گفت:« ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.»

در این ویدیو پوربخش شوخی های عجیب و ناباورانه ای با نظرمحمدی می کند که البته امکان نوشتن آن هم وجود ندارد.

بیماری مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش از مبارزه خود با بیماری سرطان خون در دو سال اخیر خبر داده  است. هرچند پوربخش اعلام کرده به دلایلی قصد افشای این خبر تلخ را نداشته اما پس از صحبت با مشاور و برخی دوستانش به این نتیجه رسیده که نگفتن بیماری‌اش باعث می‌شود فشار بیشتری به او بیاید.