۰ نفر

دختر مهران مدیری هم مدل شد! + عکس

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۰۷
کد خبر: 704173
دختر مهران مدیری هم مدل شد! + عکس

روژان آریامنش در کودکی در سریال‌های زیادی بازی کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  یکی از به یادماندنی‌ترین کارهای روژان آریا منش، نقشش به عنوان دختر مهران مدیری در سریال دردسر والدین بود. روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهران، بازیگر است. دانشجوی سال چهارم رشته داروسازی در کشور قبرس می باشد، در محله قیطریه در شمال شهر تهران بدنیا امده است، پدرش مدرس گیتار و مادرش نیز شاغل می باشد. روژان به جز بازیگری به موسیقی هم علاقه دارد و مدتی است که به دنیای مدلینگ هم وارد شده است.

دختر مهران مدیری هم مدل شد!

دختر مهران مدیری هم مدل شد! + عکس

اولین بازی ام مربوط به نقش دختر مهران مدیری بود

او درباره ورودش به دنیای بازیگری که در سریالی با نقش دختر مهران مدیری بود، گفته است: در سال ۱۳۸۰ وقتی ۵ ساله بودم مسعود نوابی (کارگردان) که همسایه مان بود مرا به دادن تست بازیگری تشویق کرد پس از انجام تست در سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی  و تهیه کنندگی بیژن اماکنیان بازی کردم و با مهران مدیری، فاطمه گودرزی و علی صادقی همبازی بودمدر سال ۱۳۸۰ وقتی ۵ ساله بودم مسعود نوابی (کارگردان) که همسایه مان بود مرا به دادن تست بازیگری تشویق کرد پس از انجام تست در سریال دردسر والدین به ارگردانی مسعود نوابی  و تهیه کنندگی بیژن اماکنیان بازی کردم و با مهران مدیری، فاطمه گودرزی و علی صادقی همبازی بودم.

ماجرای مهاجرت روژان آریا منش

روژان آریا منش درباره مهاجرتش از ایران گفته است: وقتی وارد دانشگاه شدم هنوز پدرم مخالفتی با کار هنری نداشت امام مخالفت های مادرم شروع شد، و اصرار داشت که ابتدا درس بخوانم و بعد به سینما و تلویزیون بپردازم در ایران رشته دلخواهم پذیرفته نشدم به همین دلیل هم به قبرس رفتم در شهر فاماگوستا رشته داروسازی پذیرفته شدم.