۰ نفر

قیمت بلیت کنسرت علیرضا طلیسچی همه را شوکه کرد! + عکس

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۲۳
کد خبر: 703937
قیمت بلیت کنسرت علیرضا طلیسچی همه را شوکه کرد! + عکس

قیمت بلیت کنسرت علیرضا طلیسچی هم نجومی شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ کانال های تلگرامی با انتشار عکس زیر نوشتند که رکورد قیمت بلیت کنسرت در ایران شکسته شده است.

با آغاز بلیت فروشی کنسرت علیرضا طلیسچی، بلیت های این برنامه تا ۷۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که رکوردی جدید برای کنسرت های پاپ در ایران است. این خواننده ۱۰ اسفند در تهران روی صحنه خواهد رفت.

قیمت بلیت کنسرت علیرضا طلیسچی 

قیمت بلیت کنسرت علیرضا طلیسچی همه را شوکه کرد! + عکس

سن علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است لبخند استایل زیبای اوست، یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است. 

مارک مورد علاقه علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی اهل برند و مدلینگ است، در زمینه عطر مارک بلو شنل و در زمینه پوشاک از مارک های ریبوک و منگو می پوشد.

ازدواج علیرضا طلیسچی

او درباره شایعات درباره شکست عشقی اش می گوید: در اینکه من آدم احساسی هستم شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نحوردم ولی درون مایه آهنگام دیس لاو هست اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است. علیرضا طلیسچی مجرد است ولی می گوید ازدواج تو برنامه هام است.

لاغر شدن علیرضا طلیسچی

جالب است بدانید علیرضا طلیسچی در گذشته اضافه وزن داشته است. او در این باره توضیح داده است: اوایل اضافه وزن داشتم ولی حالا بدنسازی می روم، خیلی سفر کردن را دوست دارم خارج از کشور یا داخل کشور فرقی ندارد، در ایلام از همه جا بیشتر به من خوش می گذرد و کرمانشاه را هم دوست دارم.