۰ نفر

دعوای جنجالی مادر و نامزد کریستیانو رونالدو / ماجرا چه بود؟ + عکس

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 702682
دعوای جنجالی مادر و نامزد کریستیانو رونالدو / ماجرا چه بود؟ + عکس

پس از ماه‌ها درگیری بین جورجینا و مادر کریستیانو، سرانجام آنها آخر هفته گذشته اختلافات خود را کنار گذاشتند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مادر رونالدو  از تابستان گذشته با جورجینا صحبت نکرده بود اما بالاخره پس از مدت‌ها اعضای خانواده کریستیانو رونالدو دور هم جمع شده اند.

دعوای جنجالی مادر و نامزد کریستیانو رونالدو

اختلاف دولورس رونالدو، (مادر کریستیانو رونالدو) و دو خواهر این فوق ستاره پرتغالی با جورجینا رودریگس یک اختلاف قدیمی بود که حالا به نظر می‌رسد حداقل مادر رونالدو آن را کنار گذاشته است.

برادر بزرگ رونالدو هوگو ماموریت داشت تا مادرش و جورجینا را با هم آشتی دهد چرا که در بین تمام اعضای خانواده تنها برادر رونالدو رابطه خوبی با جورجینا رودریگس دارد.

دعوای جنجالی مادر و نامزد کریستیانو رونالدو / ماجرا چه بود؟ + عکس

آشنایی رونالدو و جورجیا

سال ۲۰۱۶ کریستیانو رونالدو برای خرید پوشاک به شعبه گوچی میرود که جورجینا کار میکرد . در طی خرید کریستیانو رونالدو به جورجینا علاقه مند می شود و رابطه آنها از آن زمان شکل میگیرد .

رابطه رونالدو و جورجیا تا اواخر سال ۲۰۱۶ بصورت مخفی پیش می رفت که لو رفتن عکس دونفرشان توسط پاپاراتزی (عکاس مخفی) رابطه این دو را عیان کرد. در نهایت بعد از انتشار عمومی خبر این دو وارد زندگی مشترک شدند تا اینکه یکسال بعد ثمره زندگیشان دختری بنام آلانا مارتینا بدنیا آمد.

رونالدو چند فرزند دارد؟

جورجینا حالا بجز دو دختر خود مادر سه فرزند دیگر می باشد، رونالدو از رابطه اول خود در سال ۲۰۱۰ یک فرزند پسر نوجوان دارد و از یک رحم اجاره ای نیز صاحب فرزند دوقلو باشد.