۰ نفر

سن واقعی همسر سپهر حیدری لو رفت / قطعا شوکه می شوید! + عکس

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳
کد خبر: 701157
سن واقعی همسر سپهر حیدری لو رفت / قطعا شوکه می شوید! + عکس

همسر سپهر حیدری عکس جدیدی منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ آرام جوینده، همسر سپهر حیدری در اینستاگرام در پاسخ به یکی از فالوورهایش که سن او را پرسیده بود، گفت که متولد سال ۱۳۷۴ است و تنها ۲۷ سال سن دارد. با توجه به اینکه او دو فرزند پسر دارد و سال های زیادی است که ازدواج کرده است سن همسر سپهر حیدری برای کاربران فضای مجازی غیرقابل باور بود.

سن واقعی همسر سپهر حیدری لو رفت

سن واقعی همسر سپهر حیدری لو رفت / قطعا شوکه می شوید! + عکس

سن پسرهای آرام جوینده

آرام جوینده در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر ۲۱۸ k  فالوور دارد که در هایلایت استوری هایش خبری از تبلیغات نیست. ورزش، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است

به تازگی نیز او همسرش سپهر حیدری در زمینه اخذ اقامت در امارات فعالیت می کنند که به گفته سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس کل فرآیند اخد اقامت در این کشور از طریق ثبت شرکت زیر نظر او انجام می گیرد.  آرام جوینده و سپهر حیدری مدتی است که در این کشور حضور دارند.