۰ نفر

کلکسیون عجیب عروسک های باربی «جانی دپ» را ببینید / بیانسه هم میان عروسک هاست!

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۲۵
کد خبر: 700446
کلکسیون عجیب عروسک های باربی «جانی دپ» را ببینید /  بیانسه هم میان عروسک هاست!

سلبریتی ها هم برای فرار از یکنواختی و روزمرگی سراغ سرگرمی هایی می روند که برخی از آنها واقعا عجیب به نظر می رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از هنرامروز، سلبریتی‌ها هم مانند هر کس دیگری به دنبال راهی برای کسب آرامش و کاری متفاوت از کار‌های روزمره شان هستند. از درست کردن گوی‌های برفی گرفته تا تقلید صدای پرندگان، بعضی سرگرمی‌های آن‌ها ممکن است کمی بی حساب و کتاب یا حتی عجیب و غریب به نظر برسد.

در این میان یکی از عجیب ترین سرگرمی‌ها جمع آوری کلکسیون باربی توسط جانی دپ است. 

جانی دپ عروسک باربی بیانسه را هم دارد!

هنوز دقیقاً تأیید نشده است که «دپ» چند عروسک در مجموعه خود دارد، با این حال منابع معتبر گزارش داده‌اند که این بازیگر بیش از صد‌ها باربی دارد. اما مسئله برای بازیگر دزدان دریایی کارائیب به این جا ختم نمی‌شود زیرا او مدل‌های مینیاتوری از افراد مشهور از جمله دانی آزموند، بیانسه و الویس پریسلی را هم دارد.

کلکسیون عجیب عروسک های باربی جانی دپ را ببینید! + عکس

در سال ۲۰۱۵، «جانی دپ» در مصاحبه‌ای گفت: «از عروسک‌ها برای آزمایش شخصیت‌های فیلم استفاده می‌کنم. من و دخترم  با باربی زیاد بازی کردیم. من قبلاً شخصیت‌ها را روی او آزمایش می‌کردم، بله، بازی با باربی، چرا که نه؟»

این علاقه از زمانی در جانی دپ به وجود آمد که با دختر خود با عروسک‌ های باربی بازی می‌کرد. اما با پایان علاقه‌ی دخترش به این بازی، جانی دست از این عروسک‌ها نکشید، چون جایگاهی احساسی در زندگی اش پیدا کرده بودند. حالا عروسک‌های باربی او به قدری زیادند که آن‌ها را در اتاق جداگانه‌ای نگه می‌دارد.

کلکسیون عجیب عروسک های باربی جانی دپ را ببینید! + عکس

قیمت عروسک اسپارو خود باربی در حال حاضر تا ۲۰۰ دلار است.

در همین حال، این بازیگر مجموعه‌های دیگر از جمله حشرات و اسکلت‌های حیوانات را نیز جمع آوری می‌کند. به گفته آلوکس، مجموعه اسکلت‌های او با اسکلت کبوتر شروع شد و از آن زمان به مجموعه‌ای از خفاش‌ها و حشرات مورد علاقه‌اش تبدیل شد (او حتی یک مغازه حشره‌فروشی در پاریس دارد).

کلکسیون عجیب عروسک های باربی جانی دپ را ببینید! + عکس

طبق گزارش‌های داده شده جانی دپ  در مجموعه‌هایش وسایلی همچون کلاه و عصا را از شخصیتش سم در فیلم بنی و جون، دستان قیچی نمادین خود از ادوارد دست قیچی و کلاه گیس او در فیلم ترس و نفرت در لاس وگاس دارد. اما او این جواهرات مجموعه فیلم را فقط برای خودش جمع آوری نمی‌کند، بلکه آنها را برای نوه‌هایش جمع آوری می‌کند. "من چیزهایی را از فیلم‌ها نگه می‌دارم، بنابراین می‌توانم آن را به نوه‌هایم بدهم... اگر چیزی داشته باشم."

کلکسیون عجیب عروسک های باربی جانی دپ را ببینید! + عکس