۰ نفر

جشن عروسی شوهر سابق جنیفر لوپز با دختر ۲۳ ساله! / لباس عروسی که ۱۲۲ ساعت کار برد! + عکس

۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبر: 699007
جشن عروسی شوهر سابق جنیفر لوپز با دختر ۲۳ ساله! / لباس عروسی که ۱۲۲ ساعت کار برد! + عکس

همسر سابق جنیفر لوپز در ۵۴ سالگی با مدل مشهور ۲۳ ساله ازدواج کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله آمریکایی برای چهارمین بار طی مراسمی خصوصی با حضور جمعی از چهره‌های مشهور در میامی با نادیا فریرا مدل ۲۳ ساله پاراگوئه‌‌ای ازدواج کرد. گفتنی است او شوهر سابق جنیفر لوپز می‌باشد.

جالب است بدانید این عروسی، چهارمین ازدواج خواننده آمریکایی محسوب می‌شود و باید در آینده دید که چقدر پایدار است! مارک آنتونی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ با دایانارا تورس، از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ با جنیفر لوپز و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ با شانون دی لیما ازدواج کرده بود.

لباس عروس خاص زن جوان مارک آنتونی

لباس عروس نادیا که توسط برند Galia Lahav تهیه شده، به صورت کاملا سفارشی و کوتور طراحی شده بود و ۱۲۲ ساعت کار وقت صرفش شده است.

عکس جشن عروسی شوهر سابق جنیفر لوپز دختر ۲۳ ساله! 

جشن عروسی شوهر سابق جنیفر لوپز دختر ۲۳ ساله! / لباس عروسی که ۱۲۲ ساعت کار برد! + عکس

جشن عروسی شوهر سابق جنیفر لوپز دختر ۲۳ ساله! / لباس عروسی که ۱۲۲ ساعت کار برد! + عکس

دلیل جدایی جنیفر و مارک آنتونی

زوج سابق هالیوودی دو قلوهای ۱۳ ساله‌ ای به نام مکس و اما دارند و خوانده آمریکایی به تازگی دلیل جدایی اش از همسر سابقش را فاش کرده است. جنیفر لوپز در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد گفت: تا زمانی که سلنا را کار کردم طعم شهرت را نچشیده بودم. بعد از آن فیلم دچار حملات پانیک شدم.

به یاد دارم که در خیابان قدم می زدم و یکی فریاد می زد: جنیفر! و نمی دانستم او کیست. من به خانه دویدم. از همان لحظه متوجه شدم که نمی توانم در جمع تنها باشم.

لوپز ادامه داد که همین اضطراب باعث شده او متوجه شود که نباید با آنتونی ازدواج کند. او در کتاب «عشق واقعی» که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، نوشت که می‌دانست ازدواجش در طول یک عکاسی به پایان می‌رسد.