۰ نفر

عکس عاشقانه مجری زن صداوسیما و همسرش / استایل متفاوت در مرکز خرید

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 695318
عکس عاشقانه مجری زن صداوسیما و همسرش / استایل متفاوت در مرکز خرید

عکسی از ژیلا امیرشاهی و همسرش که ساکن کاناداست را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  ژیلا امیرشاهی از سال ۱۳۷۹، مجری زن صداوسیما برنامه پربیننده «به خانه برمی گردیم» است و تا به الان نیز در آن حضور دارد. او می گوید که این برنامه برایم مثل بچه‌ ای است که بزرگش کردم، خیلی دوستش دارم و روی آن تعصب دارم.

عکس عاشقانه مجری زن صداوسیما و همسرش ​

همسر او سید جمال الدین طبسی نژاد نقاش است که ساکن کانادا می باشد و نمایشگاه های انفرادی و گروهی فراوانی در اقصی نقاط دنیا برگزار کرده است و صاحب یک گالری بنام طبس در تهران  نیز است. در ادامه عکسی عاشقانه از او و همسرش در مرکز خرید را می بینید.

عکس عاشقانه مجری زن صداوسیما و همسرش / استایل متفاوت در مرکز خرید

بیوگرافی ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی متولد فصل بهار در تهران است. او فارغ التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی می باشد، بیشتر در برنامه های خانواده محور که ابتدا در سیمای خانواده و بعد از آن در برنامه به خانه بر میگردیم فعالیت داشته است. فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ در واحد خبر و گروه دنش و سیاسی تلویزیون شروع کرد، در سال ۱۳۷۳ به اجرای رادیو دعوت شد و با برنامه جهان دانش اولین اجرای رادویی را تجربه کرد.

این مجری زن محبوب می گوید: خدا را شاکرم که در اجرا به تکرار نیفتادم. امیدوارم این روند در اجرایم ادامه داشته باشد. مخاطب امروز باشعور است و نمی‌ توان او را فریب دا مجری نباید تظاهر به چیزی کند که نیست