۰ نفر

استایل شیک دختر صدام در دفتر کارش غوغا کرد! + عکس

۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۸
کد خبر: 692594
استایل شیک دختر صدام در دفتر کارش غوغا کرد! + عکس

عکسی که دختر صدام در دفتر کارش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رغد، دختر صدام در پیام صوتی خود که در حساب توئیتر منتشر کرد، گفت: عزیزان! این روزها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رییس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود.

او با خواندن آیاتی از قرآن به پایدار نبودن ظلم و نابودی قوم ظالمین اشاره کرد و گفت به زودی دوران جدیدی در عراق توسط قهرمانان خاموش وطن آغاز خواهد شد.

استایل شیک دختر صدام در دفتر کارش

استایل شیک دختر صدام در دفتر کارش غوغا کرد! + عکس

 رغد دیدارهایی بارهبران ونمایندگان کشورهای عربی داشته است. صدای پر از عشق شما به ما کمک می‌کند تا بر شرایط استثنایی که در آن قرار داریم غلبه کنیم، بنابراین به شما یادآوری می‌کنم که اجازه ندهید نزاع و نفرت شما را از بین ببرد.  خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد. برای روح پدرم و جان باختگان عراق یک دقیقه در سوگ بایستند. بیایید همه ما در همه کشورهای جهان یک دقیقه عزاداری کنیم.

سرنوشت جالب رغد حسین، دختر صدام

رغد حسین، دختر صدام حسین دیکتاتور سابق عراق متولد ۲ سپتامبر سال ۱۹۶۸ میلادی می باشد. او با حسین کامل المجید ازدواج کرده بود. او از این ازدواج ۵ فرزند بدنیا آورد. او در سال ۲۰۰۳ میلادی به همراه بسیاری از بعثی ‌هایی عراق به همراه دو دختر خود به اردن فرار کرد و در پناه عبدالله دوم قرار گرفتند.

از زمان اشغال عراق تاکنون بیشتر از تمامی فرزندان صدام، رغد خبر ساز شده است و با اینکه شوهر او به دستور صدام کشته شد، اما در تمامی این مدت از پدر و برادران خود دفاع کرده است و آنان را شهید خوانده است!

لقب صدام کوچک!

او که هم اکنون در تبعیدی بسیار راحت در اردن به سر می ‌برد، به رهبر غیررسمی خانواده صدام حسین معروف است! رغد  لقب صدام کوچک را به دست آورده است.