۰ نفر

استایل متفاوت همسر برزو ارجمند در لس آنجلس + عکس

۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 690392
استایل متفاوت همسر برزو ارجمند در لس آنجلس + عکس

عکسی جدید از پارمیس، همسر برزو ارجمند در لس آنجلس را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکسی از پارمیس، همسر برزو ارجمند که به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده است را ببینید. این زوج یک پسر به نام جانیار دارند.

 برزو ارجمند درباره نحوه آشنایی با همسرش گفته است: من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم. مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی؟ خندید و گفت : شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت: آره!

استایل متفاوت همسر برزو ارجمند در لس آنجلس

استایل متفاوت همسر برزو ارجمند در لس آنجلس + عکس

بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد ۷ فروردین ۱۳۵۴ است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است که با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا خواننده است.

پدر برزو ارجمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون ۲۳ آذر سال ۱۳۹۳ پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن ۷۳ سالگی درگذشت. زنده یاد ارجمند از چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود. ارجمند در ۲۷ مهرماه سال ۱۳۲۰ در زاهدان چشم به جهان گشود ، وی برادر بزرگتر داریوش ارجمند (بازیگر) پدر پیروز (رییس مرکز موسیقی) و برزو ارجمند است. زنده یاد ارجمند در اواخر دهه ۴۰ به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.