۰ نفر

اولین عکس خواننده BTS در لباس سربازی!

۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبر: 690353
اولین عکس خواننده BTS در لباس سربازی!

«جین» یکی از اعضای گروه معروف کُره‌ای «بی تی اس»‌ (BTS) عکس با سربازی منتشر کرد.

 اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بزرگترین عضو گروه پرطرفدار BTS در ۱۳ دسامبر به خدمت ۱۸ ماهه سربازی رفت. در آن روز خانواده او و سایر اعضای گروه برای بدرقه جین به این کمپ نظامی رفتند. برنامه و سایت «The Camp» که خانواده‌های سربازان کره‌ای برای خبر گرفتن از عزیزانشان از آن استفاده می‌کنند عکسی جدید از این خواننده منتشر کرده است.

اولین عکس خواننده BTS در لباس سربازی

اولین عکس خواننده BTS در لباس سربازی!

گروه BTS به  سربازی اجباری می رود

گروه «BTS»‌ در ماه اکتبر اعلام کردند برای سربازی اجباری نام‌نویسی خواهند کرد و «جین»‌ نخستین عضو از این گروه خواهد بود که دوره سربازی را آغاز می‌کند. اعضای این گروه قصد دارند پروژه‌های انفرادی را در پیش بگیرند و در سال ۲۰۲۵ پس از اتمام دوره خدمت هر هفت عضو،‌ به همدیگر ملحق شوند.

«جین»‌ که در چهارم دسامبر ۳۰ساله شد،‌ خدمت سربازی را بیش از زمان مجاز به تعویق انداخته بود. این خواننده پس از سپری کردن دوره پنج‌ماهه آموزشی در پادگان به یگانی که هنوز مشخص نیست اعزام خواهد شد.

مقام‌های کره جنوبی تمامی مردان ۱۸ تا ۲۸ ساله که توانایی جسمی لازم داشته باشند را به سپری کردن خدمت سربازی حدودا دوساله ملزم می‌کند؛ البته این قانون مدت‌ها مورد انتقاد بوده است. در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که اعضای این گروه معروف می‌توانند خدمت سربازی را تا سن ۳۰ سالگی به تعویق بیاندازند.