۰ نفر

ستاره سادات قطبی از بیماری سختش پرده برداشت! + عکس

۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶
کد خبر: 689314
ستاره سادات قطبی از بیماری سختش پرده برداشت! + عکس

ستاره سادات قطبی خبر از وخامت حال جسمی اش داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ستاره سادات قطبی با انتشار عکس زیر نوشت:  امروز لبخند و گریه ی منو دیدید / مجبورم به خاطر شماها و بچه ها بخندم / حالم اصلاً خوب نیست قربونتون برم. / خیلی برام دعا کنید خییلی دعا کنید خلاص بشم از این همه..../ خدا درد رو میده درمونش هم میده / اما اگه نخواد تا آخر عمر بهت هدیه اش میکنه. / امشب من برای همه تون طلب عافیت

میکنم شما هم برای من/ میگن تا دیر نشده به کسی که دوستش / داری بگو دوستت دارم. / تا دیر نشده بگم بهتون که خیییلی

دوستتون دارم. / شبتون بخیر رفقا

بیماری ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی از بیماری سختش پرده برداشت! + عکس

بیوگرافی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است. او برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا دو فرزند پسر دیگر بنام صدرا و حسین است. 

ستاره سادات قطبی از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد. همسر اول شهرام شکیبا نیز مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵  طلاق گرفت.

روش جالب حفظ قرآن

او حافظ قرآن است و در این باره می گوید: از دوران دبستانم مادرم قرآن حفظ می کرد و من صدای نوار کاست قرآنی که مادرم گوش می کرد را می شنیدم و تکرار می کردم.

بعد از مدتی بدون اینکه من کلاسی برای حفظ قرآن رفته باشم و یا مادرم به من حفظ قرآن آموخته باشد، جزء اول قرآن را با صدای استاد پرهیزگار حفظ شده بودم. خیلی دلم می خواست این اتفاق برای من هم بیفتد چون در آن زمان آقای سید محمد حسین طباطبایی یکی از نابغه های کشورمان خیلی گل کرده بود و همه جا مطرح شده بود که ایشان دکتر هفت ساله و نابغه هفت ساله هستند