۰ نفر

شکیرا برای انتقام خیانت پیکه او را طلسم کرد! / رمال همه چی را لو داد

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 688334
شکیرا برای انتقام خیانت پیکه او را طلسم کرد! / رمال همه چی را لو داد

یک فالگیر مکزیکی مدعی شد که . شکیرا، بابت طلسم کردن تیم ملی اسپانیا به او پول داده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ تیم ملی اسپانیا از جام جهانی ۲۰۲۲ با قبول شکست برابر مراکش حذف شد و همه را شوکه کرد.   یک فالگیر مکزیکی به نام مونی ویدنته ادعا کرده است که این شکیرا بود که تیم ملی اسپانیا را نفرین کرد و نفرینش هم کارساز بود.

شکیرا تیم ملی اسپانیا را نفرین کرد

این فالگیر که در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده بود، گفت: شکیرا، بابت طلسم کردن تیم ملی اسپانیا به من پول داد و نفرینش هم جواب داد، چون آن‌ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

شکیرا بعد از اتفاقاتی که در زندگی مشترکش با پیکه رخ داد و منجر به جدایی‌شان شد، دیگر چشم دیدن اسپانیایی‌ها را ندارد. به همین دلیل هم از دیدن ناکامی تیمی که همسر سابقش با آن در سال ۲۰۱۰ قهرمان جام شد، خوشحال شده است.

واکنش شکیرا به صعود مراکش

جالب است بدانید پس از باخت اسپانیا شکیرا، خواننده مشهور با انتشار توییتی با متنی از آهنگش برای جام جهانی پیروزی مراکش را تبریک گفت. او نوشت: « این زمانی برای آفریقا است.»

واکنش شکیرا به صعود مراکش

 

شکیرا و پیکه هنوز نتوانستند بر سر سرپرستی فرزندانشان به توافق برسند و یافتن راه حل پیچیده شده است. شکیرا می‌خواهد با بچه‌ها به میامی برود و پیکه قاطعانه با این کار مخالفت می‌کند. آنها در هر صورت در جلسه بعدی تلاش می‌کنند که به توافقی در این زمینه برسند. یکی دیگر از مسائلی که باید حل شود جنبه مالی قضیه است، که آن هم پروسه پیچیده‌ای در پی خواهد داشت.