۰ نفر

حدس بزنید؛ استایل زمستانی جذاب کدام بازیگر زن است؟ + عکس

۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷
کد خبر: 688237
حدس بزنید؛ استایل زمستانی جذاب کدام بازیگر زن است؟ + عکس

با چالش و معمای بازیگران ایرانی همراه ما باشید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ تقلیدکردن از استایل سلبریتی ها امری رایج در تمامی کشورهاست. در ادامه با اطلاعاتی که به شما می دهیم در کمتر از یک دقیقه بگویید این استایل زمستانی برای کدام بازیگر معروف زن است؟

این بازیگر رنگ طوسی بوت خود را با ترکیب زرد لیمویی و مشکی از این یک دستی بیرون آورده و هم این مساله را نمایان کرد که یکی از رنگ‌هایی که در هم نشینی با طوسی می‌تواند حسابی انتخاب مناسبی باشد؛ زرد لیمویی است.

این بازیگر زن در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان متولد شد. او اهل استان گیلان است و  فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر دارد و پدرش شغل آزاد و مادرش مددکار اجتماعی است.

استایل زمستانی جذاب کدام بازیگر زن است؟

حدس بزنید؛ استایل زمستانی جذاب کدام بازیگر زن است؟ + عکس

این بازیگردر سال ۱۳۸۵ با یکی از بازیگرهایی که در سریال عاشقانه نیز بازی کرده است ازدواج اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال ۹۲ از هم جدا شد، این دو صاحب هیچ فرزندی نبودند.

او می گوید: در آشپزی ام ادعا دارم و شک نکنید که آشپزی ‌ام حرف ندارد، بهترین غذای شمالی در عمرتون را من می ‌توانم بپزم. سعی می کنم ارتباط با زیبایی را در زندگی ام داشته باشم ، در مورد موسیقی هم همین طور است، همیشه در اوقات بیکاری گوشم را با موسیقی نوازش می دهم.

نام این بازیگر چیست؟ اگر نتوانستید نام او را بگویید اینجا کلیک کنید و عکس اصلی این بازیگر را ببینید.