۰ نفر

حدس بزنید؛ ماشین کدام خواننده معروف ایرانی پورشه کاین است؟ + عکس

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳
کد خبر: 687973
حدس بزنید؛ ماشین کدام خواننده معروف ایرانی پورشه کاین است؟ + عکس

سعی کنید کمتر از یک دقیقه بگویید این پورشه کاین ماشین کدام خواننده ایرانی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، در چالش جدید معمای بازیگران و خواننده ها شرکت کنید و سعی کنید کمتر از یک دقیقه بگویید این پورشه کاین، ماشین کدام خواننده معروف ایرانی است.

ماشین کدام خواننده معروف ایرانی پورشه کاین است؟

او متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد است. این خواننده در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد و ۳۲ سالگی ازدواج کرد.

ثمره این زندگی دو دختر بنام های تیارا و ویانا است. او درباره رانندگی پورشه کاین گفته اسـت ماشینم باعث شده اسـت مردم فکر کنند مولتی‌میلیاردر هستم!

حدس بزنید؛ ماشین کدام خواننده معروف ایرانی پورشه کاین است؟ + عکس

اگر هنوز نتوانستید نام این خواننده را حدس بزنید باید بگوییم در دوران کودکی دچار مریضی می شود که دکتر برای درمان چند قرص و آمپول تجوز می کنند اما پس از تزریق آمپول حال او وخیم تر می شود. بعد از مدتی میفهمند آمپول به اشتباه در عصب پایش زده شده و عوارض این تزریق باعث می شود او برای همیشه از زانو به پایین فلج شود.

حالا دیگر حتما می دانید او خواننده آهنگ مشکی رنگ عشقه رضا صادقی است.

با افتخار پرسپولیسی هستم

رضا صادقی عاشق فوتبال است او می گوید: من با افتخار پرسپولیسی هستم، از بچگی عاشق ین تیم بودم، سال هاست پیگیر پرسپولیسم و نمی توانم عشقم به این تیم را مخفی نگه دارم. سید جلال حسینی بازیکن محبوب من است او به لحاظ فنی و اخلاقی فوق‌ العاده است. از بین قدیمی ‌ها من عاشق علی آقا پروین هستم، ضمن اینکه احمد عابدزاده ، فرشاد پیوس و مرحوم علی انصاریان را هم خیلی دوست دارم.

ماشین خواننده های ایرانی