۰ نفر

معمای بازیگران؛ حدس بزنید جشن تولد لاکچری کدام بازیگر است؟ + عکس

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبر: 687797
معمای بازیگران؛ حدس بزنید جشن تولد لاکچری کدام بازیگر است؟ + عکس

با دیدن عکس های زیر حدس بزنید جشن تولد لاکچری کدام بازیگر است؟

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ با دیدن عکس های زیر و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم در کمتر از یک دقیقه حدس بزنید جشن تولد لاکچری کدام بازیگر است؟

حدس بزنید جشن تولد لاکچری کدام بازیگر است؟

این بازیگر متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵  است و عکس های زیر مربوط به تولد ۳۶ سالگی اوست که سال گذشته منتشر شد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی  است که اولین بار در ۲۳ سالگی جلوی دوربین رفت.

او علاقه زیادی به ورزش دارد و ورزش اصلی اش شنا و بدنسازی است. زندگی او در چهار کلمه خلاصه می شود: «بازیگری»، «ورزش»، «عکاسی» و «خواب».

معمای بازیگران؛ حدس بزنید جشن تولد لاکچری کدام بازیگر است؟

اگر هنوز نتوانستید نام این بازیگر را حدس بزنید باید بگوییم او با  سریال «سه دونگ سه دونگ» سال ۱۳۹۰ شناخته شد. او بازیگر نقش سمانه در سریال همه چیز آنجاست که اولین ایفای نقشش پس از جراحی ببینی اش بود که بسیار با این نقش به شهرت رسید. بله او مریم معصومی است.

لباس عروس مقدس است

با اینکه هنوز رسما ازدواج نکرده اما از سال ۱۳۹۴ با انتشار حلقه نامزدی خبر از یک رابطه دو ساله داد، در برنامه دورهمی هم اشاره ای به دوست داشتن کسی کرد. او می گوید: از کودکی عاشق عروس بودم عروس فرشته دختر بچه هاس هنوز هم عاشق عروس و لباس عروس و مراسم عروسی هستم. لباس عروس مقدس است.

طرفدار حقوق زنان هستم

مریم معصومی بسیار احساساتی است. او می گوید: من خیلی انسان دوست هستم و به شدت طرفدار حقوق زنان می باشم. وقتی در خیابان راه می روم و غریبه ​ای که اصلا نمی ​شناسم از کنارم رد شود اگر از چهره​ اش احساس کنم ناراحت است و یا مشکلی دارد خیلی ناراحت می شوم و به هم می ​ریزم، در این حد احساساتی هستم.

جشن تولد بازیگران