۰ نفر

استایل دهه ۶۰ پرستو صالحی / وقتی مانتو اپل دار مد بود! + عکس

۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸
کد خبر: 687386
استایل دهه ۶۰ پرستو صالحی / وقتی مانتو اپل دار مد بود! + عکس

عکس قدیمی از پرستو صالحی را ببینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ دیدن عکس قدیمی از بازیگران مخصوصا زمانی که هنوز معروف نشده بودند همیشه برای طرفداران آنها جذاب است در ادامه عکس قدیمی پرستو صالحی که مربوط به استایل دهه ۶۰ می شود را می بینید.

پرستو صالحی با انتشار عکس زیر نوشته بود: «لامصب اِپل نیست سی و سه پله. چرا فکر می‌کردیم قشنگه!؟ بعد من یک جفت اِپل سیار هم داشتم با سنجاق قفلی زیر تیشرت هامم وصل می‌کردم.»

عکس قدیمی پرستو صالحی

استایل دهه ۶۰ پرستو صالحی / وقتی مانتو اپل دار مد بود! + عکس

بیوگرافی پرستو صالحی 

پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶  است. دانشجوی انصرافی رشته نمایش است که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال «زیر آسمان شهر» به شهرت رسید و حالا ساکن کشور کاناداست. پرستو صالحی (Parastoo Salehi) با نام اصلی «الهام صالحی سیاوشانی» از مادری خانه دار و پدری تکسنیت مهمات سازی ارتش در تهران به دنیا آمد.

شهرت پرستو صالحی از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران غفوریان شروع شد.

داستان تلخ زندگی پرستو صالحی

سال ۱۳۹۵ حضورش در یکی از برنامه های ماه عسل با اجرای احسان علیخانی به همراه برادرش و صحبت از پدر معتادش بسیاری رو متاثر کرد. او در این برنامه از زندگی سخت خود و خانوادش سخن گفت که مجبور شدند پدرشان را رها کنند که در نهایت وی بصورت اسف باری و به دلیل خماری فوت کرده بود

این برنامه بسیار مورد استقبال قرار گرفت و از اینکه او در صداقت کامل از پدرش معتادش صحبت کرده بود مورد تشویق و تحسین مردم قرار گرفت.