۰ نفر

حدس بزنید؛ استایل دوران پهلوی کدام بازیگر است؟ + عکس

۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 687305
حدس بزنید؛ استایل دوران پهلوی کدام بازیگر است؟ + عکس

حدس بزنید بازیگری که لباسی از دوران پهلوی بر تن کرده است، کیست؟

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ آیا می توانید کمتر از یک دقیقه حدس بزنید استایل دوران پهلوی عکس زیر مربوط به کدام بازیگر زن است؟

استایل دوران پهلوی کدام بازیگر است؟

لباسی که در تصویر می‌بینید یکی از زیباترین لباس‌های این بازیگر زن در سریال تاریخی عاشقانه بوده است. کلاه‌های زیبا و گردنبندهای خاص این بازیگر امضای شخصی او در سریال محبوب تاریخی به حساب می‌آمدند.

حدس بزنید؛ استایل دوران پهلوی کدام بازیگر است؟ + عکس

اگر هنوز موفق نشدید نام این بازیگر را حدس بزنید، باید بگوییم که این استایل مربوط به بازی او در سریال شهرزاد است!

حالا دیگر حتما می دانید که او ترانه علیدوستی است.

صحبت‌های طراح لباس سریال شهرزاد

ژاله زکی‌زاده، طراح لباس سریال شهرزاد درباره اینکه چقدر طراحی‌های لباس سریال «شهرزاد» از مستندات تاریخی و چقدر از قدرت تخیل بهره گرفته شده است، بیان کرد: خوشبختانه تصاویر و فیلم‌های زیادی از آن دوره تاریخی وجود دارد که می‌توان به آن‌ها رجوع کرد، ولی در انتخاب رنگ و مدل لباس‌ها تا اندازه‌ای از قدرت تخیل بهره گرفته شده است.

او درباره استفاده از روانشناسی رنگ در طراحی لباس سریال «شهرزاد»، گفت: روانشناسی رنگ در طراحی لباس بسیار مفید است، اما باید منتظر ماند که مردم چقدر این تأثیری که ما از رنگ‌ها گرفتیم را متوجه‌ شده‌اند. اگر مخاطبان هم همان برداشت‌ را کرده باشند به این معنی است که کار ما نیز درست و روانشناسی رنگ‌ها موثر بوده است.

او همچنین اضافه کرد: می‌توان گفت که ما در سریال «شهرزاد» جسورانه رنگ‌ها را انتخاب کردیم؛ برای مثال کمتر دیده شده که در آثار نمایشی یا به طور کلی در جامعه از رنگ قرمز تند استفاده شود. ما سال‌هاست که از این رنگ‌ها دور شده‌ایم و این موضوع حتی در پوشش جامعه ما نیز آشکار است. به همین دلیل هم فکر می‌کنم یکی از دلایلی که لباس‌های سریال «شهرزاد» مورد پسند بعضی از مخاطبان قرار گرفته، انتخاب رنگ‌های جسورانه است.

طراح لباس سریال شهرزاد