۰ نفر

تغییر عجیب چهره بازیگران در گذر زمان / کدام یک جذاب تر شده است؟

۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبر: 687268
تغییر عجیب چهره بازیگران در گذر زمان / کدام یک جذاب تر شده است؟

در ادامه عکس هایی از تغییر عجیب چهره بازیگران در گذر زمان را می ببینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ گذر زمان تاثیر زیادی بر چهره انسان ها دارید، ممکن است با سختی‌های روزگار چهره شما شکننده و پیرتر شود و یا برعکس گاهی بالا رفتن سن جذابیت چهره را دوچندان می کند. در ادامه عکس هایی از تغییر عجیب چهره بازیگران در گذر زمان را می ببینید.

مهدی پاکدل در گذر زمان

مهدی پاکدل امروزه یکی ازجذاب‌ترین بازیگران سینما ایران شناخته می‌شود. مهدی پاکدل  که این روزها با ایفای نقش در سریال جیران دوباره به کانون توجه تبدیل شده است درگذر زمان با بلند کردن موها و ریش هایش و البته جوگندمی کردن آنها جذابیت زیادی به چهره اش داده است.

مهدی پاکدل در گذر زمان

هانیه توسلی در گذر زمان

هانیه توسلی با تغییر فرم ابروهایش از نازک بودن به پهن بودن که در دهه 80 مد بود، توانسته تغییر مثبتی در چهره اش ایجاد کند که او را جوان‌تر از قبل کرده است.

هانیه توسلی در گذر زمان

نیوشا ضیغمی در گذر زمان

نیوشا ضیغمی از بازیگرانی است که با جراحی زیبایی تغییر بسیاری کرد. او پس از عمل زیبایی بینی اش جذاب تر شده است.

نیوشا ضیغمی در گذر زمان

مهتاب کرامتی در گذر زمان

مهتاب کرامتی یکی از جذاب ترین بازیگران سینمای ایران در گذر زمان با تغییر مدل ابروهایش و رسیدگی به پوستش دوچندان زیبا شده است.

مهتاب کرامتی در گذر زمان

طناز طباطبایی در گذر زمان

طناز طباطبایی که همیشه در فهرست زیباترین بازیگران زن قرار گرفته است، با عمل زیبایی بینی و تغییر مدل ابروهایش بسیار تغییر کرده است.

طناز طباطبایی در گذر زمان

بهنوش طباطبایی در گذر زمان

در ادامه تغییر چهره بازیگران در گذر زمان  به همسر سابق مهدی پاکدل می پردازیم. بالا رفتن سن چهره بهنوش طباطبایی را جذاب تر کرده است. او نیز مدل ابروهایش را طبیعی کرده است و با تغییر جزیی در مدل بینی و چشم هایش زیباتر شده است.

بهنوش طباطبایی در گذر زمان

امیر آقایی در گذر زمان

 تغییرات امیر آقایی را نمی‌توان نادیده گرفت. او با تراشیدن کل موهایش و تغییر مدل ریش و جوگندمی کردن آنها بسیار جذاب شده است.

امیر آقایی در گذر زمان