۰ نفر

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در قطر غوغا کرد + عکس

۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
کد خبر: 686150
ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در قطر غوغا کرد + عکس

عکس محمدرضا گلزار و ماشین لاکچری را ببینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  با شروع جام جهانی حواشی مربوط به آن نیز داغ شد. اخیرا عکسی به عنوان ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در قطر واکنش های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشته است. محمدرضا گلزار مدیریت دو فروشگاه دیجیتال و یک مرکز سولاریوم در دبی را بر عهده دارد.

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از سلبریتی هایی است که علاقه زیادی به امارات متحده عربی دارد و تصاویر زیادی از خوش گذرانی او در دبی را می توانید در اینستاگرامش ببینید.

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در قطر غوغا کرد + عکس

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است او دو برادر و یک خواهر دارد.

برنامه ورزشی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.