۰ نفر

بازگشت جنجالی همسر سپهر حیدری به اینستاگرام + عکس

۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰
کد خبر: 685139
بازگشت جنجالی همسر سپهر حیدری به اینستاگرام + عکس

همسر سپهر حیدری دوباره به اینستاگرام بازگشت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ آرام جوینده، همسر سپهر حیدری یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام است که حواشی زیادی نیز دارد. او پس از مدت‌ها استوری ای درباره روزمره زندگی اش منتشر کرد که با واکنش های زیادی همراه شده است.

مهرماه امسال بود که پاسپورت سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس هم ضبط و او تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شد. حیدری که اکثرا در دبی حضور دارد، برای رسیدگی به یکسری امور شخصی به ایران برگشت، ولی پاسپورتش در هنگام ورود ضبط شد.

با انتشار عکس جدید در اینستاگرام همسر سپهر حیدری گروهی از کاربران به آرام جوینده تاختند و گفتند که او دوماه به خاطر گرفتن پاسپورت سکوت کرده بود!

بازگشت جنجالی همسر سپهر حیدری به اینستاگرام

بازگشت جنجالی همسر سپهر حیدری به اینستاگرام + عکس

بیوگرافی همسر سپهر حیدری

همسر سپهر حیدری،  آرام جوینده  قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد او متولد دهه هفتاد است. همسر جوان سپهر حیدری در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی را بر عهده دارد.

مجرای آشنایی سپهر حیدری با همسرش

سپهر حیدری درباره ازدواجش با آرام جوینده گفته است: در دوم فروردین سال ۱۳۹۳ همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.