۰ نفر

کامنت های عجیب دختران خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران! + واکنش بازیگر معروف

۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۸
کد خبر: 684064
کامنت های عجیب دختران خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران! + واکنش بازیگر معروف

بازیگر زن معروف ایرانی با کامنت های دختران خارجی برای تیم ملی ایران شوخی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، جام جهانی ۲۰۱۸ بر خلاف امسال پر از حاشیه بود. یکی از حواشی جام جهانی سال گذشته مربوط به کامنت های بود که دختران خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران گذشته بودند.

علاقه عجیب دختران خارجی به تیم ملی فوتبال ایران!

نفیسه روشن نیز در این باره گفته بود: خیلی اتفاقی توی بعضی از کانال های خبری و حالا توی فضای مجازی دیدم که به دلیل این که واقعاً لباس بچه های تیم ملی ما در عین گفتم سادگی شیک بود و مخصوصاً رنگ سرمه ای- خودم خیلی رنگ سرمه ای رو دوست دارم- دیدم خبر رفتند که تو توئیتر و زمانی که این عکس ها توئیت شده دخترهای خارجی کامنتهایی برای بچه های فوتبالیست و تیم ملی ما گذاشتند و قربون صدقشون رفتند ...(خنده)

بعد چیزی که من نوشتم استوری کردم گفتم دخترهای خارجی خیلی بیخود کردند که قربون صدقه ی بچه های تیم ملی ما رفتند. زمان تحریم ها کجان؟! اینها بچه های همون کشورند که دارن تحریم می شن و دارن اذیت میشن... دیگه خلاصه روی تیم ملی و روی بچه های کشورمون باید غیرت داشته باشیم.

علاقه عجیب دختران خارجی به تیم ملی ایران!

بازی های ایران در جام جهانی 2020

۳۰ آبان ماه نیز دو تیم ملی ایران و انگلیس در چهارچوب دیدار‌های دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که تیم ملی کشورمان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت ۱۳:۳۰ جمعه چهار آذرماه به مصاف ولز در ورزشگاه احمدبن‌علی رفت که با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

بازی سوم ایران با آمریکاست که ساعت و تاریخ دقیق آن را می توانید از اینجا ببینید.

صحبت های کی‌ روش درباره بازی ایران و آمریکا

کی‌ روش پس از بازی با ولز با اشاره به در پیش بودن مسابقه با تیم ملی آمریکا گفت: «از امروز کارمان را برای بازی با آمریکا شروع می‌کنیم. آمادگی ما با ذهن‌های تازه و استراحت خوب شروع می‌شود. ما کارهای اضافی را کنار می‌گذاریم و روی هدف خودمان متمرکز می‌شویم. این هدیه را به طرفداران ایران تقدیم می‌کنیم. این برد یک هدیه به طرفداران فوتبال در ایران بود. این یک هدیه به مردم ایران بود».

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش با تقدیر از حمایت هواداران در ورزشگاه گفت: «این امر خیلی مهم بود. با توجه به سال‌های زیادی که در فوتبال ایران بودم، امروز احساس کردم که در یک استادیوم فوتبال واقعی هستم. تیم ولز دیوار قرمز نامیده می‌شود و لازم بود هواداران خودمان را ببینیم. باید تبریک بگویم. ۹۰ دقیقه لذت را شاهد بودیم. خوشحالی و افتخار برای هر ۲ تیم را شاهد بودیم. به عنوان ایران خوشحال هستیم. فکر می‌کنم طرفداران تیم ولز هم به تیم خودشان افتخار می‌کنند چرا که تلاش کردند فوتبال را ببرند.»