۰ نفر

محسن تنابنده هم از تیم ملی شاکی شد! + عکس

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 683422
محسن تنابنده هم از تیم ملی شاکی شد! + عکس

محس تنابنده از نتیجه بازی تیم ملی ایران مقابل انگلستان انتقاد کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ محسن تنابنده در اینستاگرام با انتشار پستی از نتیجه بازی تیم ملی ایران مقابل انگلستان انتقاد کرد.

او با انتشار عکسی از مهدی طارمی نوشت: باختیم بایدم می باختیم اما نه با این نتیجه ما قبلا با تیمی به مراتب بهتر از انگلیس بازی کردیم (اسپانیا) نبردیم ولی عالی بودیم اتفاقی هم نبود ارژانتین، پرتغال این نتیجه نتیجه تو زمین نبود نتیجه حال و روح خرابه

انتقاد از تیم ملی؛ حمله تند محسن تنابنده به مهدی طارمی

محس تنابنده هم از تیم ملی شاکی شد! + عکس

 تمرکز بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس پس از دریافت گل اول به هم ریخت و گل‌های دوم و سوم را هم در همان نیمه نخست دریافت کردند. دروازه ایران در نیمه دوم با سه گل باز شد.

واکنش  کی روش به باخت تیم ملی

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ تیم ملی برابر انگلیس، اظهار کرد: ما تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آن چه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم. هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم. نظرم ساده و عملی است. در نیمه اول، بازی تمام شده بود. تنها هدفی که برای تیم ما مانده بود این بود که بتوانیم متحد و شجاع باشیم و تا جایی که می‌توانیم بجنگیم و فوتبال را مفتخر کنیم. این لحظات بد این اجازه را به ما داد که از ابتدا در سطح بالایی بازی کنیم.

واکنش AFC و فیفا به باخت تیم ملی مقابل انگلیس

توئیتر فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با انتشار پوستر نتیجه بازی 6 بر 2 به تمجید از عملکرد سه شیرها در اولین بازی جام جهانی پرداخت و نوشت: انگلیس نمایش چشمگیری داشت!