۰ نفر

کفش های لیونل مسی در قطر سوژه شد / قیمت چند؟ + عکس

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱
کد خبر: 683341
کفش های لیونل مسی در قطر سوژه شد /  قیمت چند؟  + عکس

کفش های خاص لیونل مسی که در جام جهانی قطر به پا کرده است، را ببینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ کفش های لیونل مسی در قطر طلایی رنگ و از برند آدیداس است.  این کفش  رگه های آبی آرژانتینی هم در نقاطی از خود دارد. همچنین شماره ۱۰ و نام و تاریخ تولد پسرانش «تیاگو» و «متئو» بر روی کفش حک شده است.

قیمت کفش های لیونل مسی

کفش های لیونل مسی مدل لیندا X Speedportal قرار است از ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ به فروش عمومی برسد. قیمت کفش های لیونل مسی در قطر  در حال حاضر ۳۵۵ دلار (۳۰۰ پوند) است، اما اگر مسی قهرمان مسابقات شود، ارزششان به دلیل تبدیل شدن به کالای کلکسیونی به شدت افزایش پیدا می کند.

این کفش ها با داشتن فیبر کربن برای سرعت و چابکی طراحی شدند.

قیمت کفش های لیونل مسی

بیوگرافی لیونل مسی

لیونل مسی متولد ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در آرژانتین، فوتبالیست است. تا کلاس پنجم بیشتر سواد ندارد، در کودکی از کمبود هورمون رشد می برد اما الان بالاترین دستمزد جهان را در فوتبال می گیرد و یک ستاره در ورزش است.

ورود لیونل مسی به دنیای فوتبال

فوتبال را از ۵ سالگی در تیم گراندولی زمانی که پدرش در آن مربی بود شروع کرد و در ۸ سالگی به آکادمی باشگاه نیوولز اولد رفت ۱۱ ساله بود که با بیماری کمبود هورمون رشد مواجه شد اما بیمه پدرش فقط پول ۲ سال از درآمد پرهزینه ماهانه ۱۰۰۰ دلاری درمان او را داد. از طریق یک آشنا به باشگاه بارسلونا معرفی شد؛ کارلس رکساچ مدیر باشگاه به شرط آنکه مسی به اسپانیا نقل مکان کند و با این باشگاه قرارداد ببندد حاضر شد تمام هزینه های درمانی او را پرداخت کند.

اولین قرارداد مسی 

قرارداد مسی در یک رستوران و در روی یک دستمال کاغذی نوشته شد، به این ترتیب مسی در سال ۲۰۱۴ در سن ۱۴ سالگی با قرارداد ۴ ساله به بارسلونا پیوست.

لیونل مسی و همسرش

لیونل مسی در سال ۲۰۰۹ با دختر همسایه قدیمی خود بنام آنتونلا روکازو در کاروان شادی  بعد از داربی بارسلونا و اسپانیول دیده شد، این زوج در ۲ نوامبر ۲۰۱۲ صاحب اولین پسر خود بنام تیاگو شدند. دومین فرزند آنها در سپتامبر ۲۰۱۵ پسری بنام متئو بود، لیونل مسی و همسرش بعد از چندین سال زندگی در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ در یک هتل لوکس با ۲۶۰ مهمان رسما ازدواج کردند. آخرین فرزندشان هم در سال ۲۰۱۸ پسری بنام کیورو می باشد