۰ نفر

دلیل باخت تیم ملی از نگاه المیرا شریفی مقدم! / طعنه سنگین مجری معروف زن به کی روش

۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۲۴
کد خبر: 683294
دلیل باخت تیم ملی از نگاه المیرا شریفی مقدم! / طعنه سنگین مجری معروف زن به کی روش

انتقاد تند المیرا شریفی مقدم از کی روش.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ المیرا شریفی مقدم مجری معروف زن در توییتر با ذکر دلیل باخت تیم ملی کنایه تندی به کی روش زد.

المیرا شریفی مقدم نوشت: دفاع اتوبوسی تیم از هم پاشیده / بدون تاکتیک….. / بدون برنامه…. / دروازه بان ذخیره ای که در حد بازی نیست….. / باز هم هوادار ایرانیم….

دلیل باخت تیم ملی از نگاه المیرا شریفی مقدم!

انتقاد تند المیرا شریفی مقدم از کی روش

خداحافطی داوود عابدی

چند روزی پیش، داوود عابدی مجری  ورزشی در شبکه خبر و همسر المیرا شریفی مقدم در یک پست اینستاگرامی از صداوسیما خداحافظی کرد.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر متولد سال ۱۳۶۰ در تبریز است.  از سال ۷۹ از طریق آزمون های شبکه خبر وارد این شبکه شد. اولین خبری هم که در این شبکه خواند، فروردین سال ۱۳۸۰ بود که اخبار جوان بود. دو ماه بعد بلافاصله به او اخبار پزشکی – تخصصی شبکه خبر را پیشنهاد دادند و کم کم همین روند ادامه داشت تا اینکه در حال حاضر گوینده مرکزی شبکه خبر است. 

این مجری معروف زن با داود عابدی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های امیر ابوالفضل وامیر ارسلان است.

داستان آشنایی المیرا شریفی مقدم با همسرش

عابدی درباره داستان آشنایی با همسرش تعریف می کند:«من با عموی همسرم از قبل دوست بودم. یک بار ایشان به من گفت که من برادرزاده ام هم به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. من هم فکر کردم برادرزاده اش یک آقاست و الکی گفتم باشه هوایش را دارم. اما یکبار که وارد تحریریه شدم و خانم شریفی مقدم خودش را معرفی کرد تازه فهمیدم دوستم ایشان را می گفت و از همان جا بود که فکر ازدواج با خانم شریفی به ذهنم افتاد و مراقبت های ویژه آغاز شد. در نهایت هم سال ۸۲ باهم ازدواج کردیم.