۰ نفر

ترلان پروانه دستگیر شد! + عکس

۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 682853
ترلان پروانه دستگیر شد! + عکس

خبر دستگیری ترلان پروانه داغ شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ خبر دستگیری ترلان پروانه با انتشار عکس زیر درحال دست به دست شدن است. اما واقعیت چیست؟

در واقع دستگیری ترلان پروانه صحت ندارد و این عکس که ترلان پروانه در ماشین پلیس با دست های دستبند زده را نشان می دهد مربوط به  فیلم سینمایی گربه سیاه است.

پشت پرده خبر دستگیری ترلان پروانه

ترلان پروانه دستگیر شد! + عکس

خلاصه فیلم سینمایی گربه سیاه

در خلاصه فیلم سینمایی گربه سیاه آمده است: رها دختری است که پدرش مرده و مادرش به خاطر شرطبندی‌های پدر خوانده اش در اوین است و به دنبال ارمان است تا با ترک‌هایی که می‌دهد پولدار شوند و به ترکیه روند که در همین حین با وحید آشنا می‌شوند که پیک موتوری است که از مشهد به تهران آمده تا کار کند و بلاگر شده

وحید که اتفاقی با بهرام رادان سر صحنه آشنا شده از رها پول می‌گیرد تا ان را سر صحنه به دیدن بهرام رادان ببرد که وسوسه می‌شوند تا بهرام رادان را تا خانه اش تعقیب کنند تا به دیدن او بروند که بدبختی‌ها جانی تازه می‌گیرد

بهرام رادان با مشکلات شخصی خود مشغول است که به لطف این ۳ جوان برایش حاشیه‌هایی درست می‌شود که اورا به درد سر می‌اندازد

اولین فیلم ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده لیسانس رشته گرافیک است که از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت در نهایت سال ۱۳۸۳ وقتی شش ساله بود با «سریال ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‌» جلوی دوربین رفت سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد.

ورزش ترلان پروانه

ترلان پروانه علاقه زیادی به ورزش دارداو در این باره می گوید: ورزش حرفه ایم بسکتبال است، دوچرخه‌ سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می‌ برم. اسب سواری هم جز ورزش‌ های مورد علاقه من است که هر از چندگاهی دنبال می کنم. کلاس‌ های باله در آب را به اتمام رسانده‌ ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل مشغله‌ هایی که دارم نتوانستم آن را ادامه دهم.