۰ نفر

بیوگرافی کیمیا گیلانی و همسرش از اولین اجرا تا خداحافظی + عکس های عروسی

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 682303
بیوگرافی کیمیا گیلانی و همسرش از اولین اجرا تا خداحافظی + عکس های عروسی

در ادامه بیوگرافی کیمیا گیلانی از اولین اجرا تا خداحافظی از صداوسیما را می خوانید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ کیمیا گیلانی متولد ۱۲ مرداد سال ۱۳۷۱ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید از دانشگاه شهید بهشتی است. در ادامه درباره بیوگرافی کیمیا گیلانی بیشتر بخوانید.

همسر کیمیا گیلانی

 کیمیا گیلانی روز ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۲۹ سالگی ازدواج کرد.  هنوز اطلاعاتی درباره همسر کیمیا گیلانی مجری تلویزیون منتشر نشده است. 

همسر کیمیا گیلانی

ازدواج کیمیا گیلانی

اولین اجرای کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه، مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین از مرکز آموزش های سیما، مدرک دوبله از فنی حرفه ای بوده و از ۹ سالگی وارد تلویزیون شدند و از سال ۸۵ با برنامه نردبان به صورت جدی کار خویش را آغاز کرد و پس از ۵ سال فعالیت در این برنامه به درخواست شبکه وارد برنامه رنگین کمان شد و و با اجرا و نویسندگی خوبشان نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

او درباره تجربه نویسندگی اش می گوید: اولین بار که نویسندگی را آغاز کردم اصلاً نوشتن دوست نداشتم و پائین ترین نمره ام را همیشه در درس انشاء می گرفتم! پیش از اینکه کار نویسندگی را اجرا کنم سر صحنه پیشنهاداتی می دادم که مثلا فلان کار را انجام دهیم. نویسنده اصلی آقای حمید صالحی به من گفتند که متنی بنویس تا ببینیم چطور است! جالب است که اولین متنم را اصلاح کردند و فردای آن روز برای اجرا رفتیم. همیشه در بچگی در ذهنم این بود که نویسندگی کار سختی است و زنگ های انشا از فکر این که چه بنویسم دلهره داشتم. قدم به قدم شروع به نوشتن کردم و متن هایم اصلاح و مقایسه می شد و کم کم راه افتادم و کارهای بیشتر بهم پیشنهاد شد و الان هم برای فتیله می نویسم و هم برای رنگین کمان.

اجرای کیمیا گیلانی

عاشقانه بچه ها را دوست دارم

کیمیا گیلانی گفته است: خودم از بچگی فتیله را دوست داشتم همانطور که از بچگی ام کلاه قرمزی را هم دوست داشتم، معتقدم که تم این برنامه ها را با هم فرق می کند. من عاشقانه بچه ها را دوست دارم، دنیای بچه های خیلی زیبا و قشنگ است و کار کردن با آنها برای من بسیار لذت بخش و شیرین می باشد. کافی است بصورت بچه هایی که با علاقه وارد استودیوی برامه رنگین کمان می وشند نگاه کنم تا خستگی ام در برود.

خداحافظی کیمیا گیلانی

خداحافظی کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی  روز جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در آخرین اجرای خود در مسابقه «کهکشانیا» بعد از انتشار فیلمی از «کیان پیرفلک» روی آنتن برنامه احساساتی شد او بعد از این برنامه تصمیم گرفت از عرصه اجرای در تلویزیون خداحافظی کند.

علایق کیمیا گیلانی

در ادامه بیوگرافی کیمیا گیلانی می خوانید؛ او درباره خواننده و بازیگر مورد علاقه اش می گوید: من همیشه زنده یاد مرتضی پاشایی را دوست داشتم و کنسرت هایش را می رفتم، کارهای محسن یگانه را هم دوست دارم. در مورد بازیگران هم، من شهاب حسینی را دوست دارم و شخصیت خوبی دارند و کارهای ماندگاری بازی کرده اند.