۰ نفر

چهره بدون آرایش همسر دوم اشکان خطیبی را ببینید!

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶
کد خبر: 681073
چهره بدون آرایش همسر دوم اشکان خطیبی را ببینید!

همسر دوم اشکان خطیبی عکسی بدون آرایش در اینستاگرام منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکس متفاوتی که آناهیتا درگاهی، همسر دوم اشکان خطیبی در اینستاگرام منتشر کرد را می بینید.

 آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با محمد پروین (بازیکن سابق فوتبال) و پسر علی پروین ازدواج کرد. این زندگی اما دعوام چندانی نداشت و این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند. آناهیتا درگاهی برای بار دوم در سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۹ ساله بود با اشکان خطیبی بازیگر ۳۷ ساله که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد.

چهره بدون آرایش همسر دوم اشکان خطیبی

همسر دوم اشکان خطیبی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد ۸ بهمن ۱۳۶۵ است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر می باشد که فعالیت خود را با نقاشی شروع کرد و از ۲۹ سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد.

همسر دوم اشکان خطیبی درباره ازدواجش می گوید: ما کم کم به هم علاقمند شدیم و آخرش اشکان دل منو دزدید و ازدواج کردیم من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم، بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است. اوقات فراغتم با اشکان فیلم می بینم، سفر می رویم، ورزش می کنیم و علاوه بر آنها نقاشی می کنم و حالا مدتی است درگیر بازیگری نیز شده ام.

همسر دوم اشکان خطیبی که از ازدواجش بسیار راضی است می گوید: کلی حرف با او دارم و هر کاری که به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم دارد. اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد. من به احترام به زنی که بتواند در جامعه فعالیت داشته باشد و بتواند طوری زندگی کند که محتاج کسی نباشد ، معتقدم.