۰ نفر

طناز طباطبایی به سیم آخر زد؛ صورت مساله رو پاک نکنید!

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲
کد خبر: 681040
طناز طباطبایی به سیم آخر زد؛ صورت مساله رو پاک نکنید!

آلودگی هوای تهران صدای انتقاد طناز طباطبایی را بلند کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طناز طباطبایی در واکنش به آلودگی هوای تهران نوشت: هر سال صورت مسئله پاک میشه و این مردم هستند که نباید بیرون بیان. چون هر سال کمیته اضطرار و بحران تشکیل میشه. ولی فقط تشکیل میشه حل نمیشه.

گفتنی است در پی تشدید آلودگی هوای شهر تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران به‌روی عدد 112 و همچنین احتمال افزایش آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران  در 22 و 23 آبان ما تشکیل می شود. همچنین برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش‌آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ لغو شده است.

واکنش تند طناز طباطبایی به آلودگی هوا

طناز طباطبایی به سیم آخر زد؛ صورت مساله رو پاک نکنید!

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که از ۱۸ سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد.

نظر طناز طباطبایی درباره ازدواج

طناز طباطبایی هنوز مجرد است و در این باره می گوید: قبلا بر این باور بودم که ازدواج کردن عاملی برای محدودیت فعالیت هنری ام است و باعث می شود یک مرحله به عقب برگردم اما حالا به ازدواج فکر می کنم. از وقتی سی سالگی را رد کردم بیشتر آرام شدم و به زندگی فکر می کنم البته اینکه بروی بگردی شوهر خوشتیب و پولدار پیدا کنی را قبول ندارم و همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم.