۰ نفر

پشت پرده دیدار رضا فیاضی با وزیر ارشاد / فیاضی: به دلیل این دیدار فحش خوردم!

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبر: 673085
پشت پرده دیدار رضا فیاضی با وزیر ارشاد /  فیاضی: به دلیل این دیدار فحش خوردم!

رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت گفت: دیدار ما با وزیر فرهنگ و ارشاد در شهر مشهد به دعوت مدیرعامل انجمن هنرمندان پیشکسوت صورت گرفت و من طی گفتگو با وزیر پیگیر حل مشکلات جوانان تئاتری در اتفاقات اخیر شدم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، رضا فیاضی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ پیشنهاد خوبی ندارم، به همین دلیل در خانه مشغول به استراحت هستم و کاری نمی کنم.ش

وی در همین راستا ادامه داد: البته آثار متعددی را در نوبت پخش دارم که منتظرم در نهایت تکلیف آنها مشخص شود، بازی خود در سریال «عقرب عاشق» را به پایان رساندم که به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می شود و علاوه بر آن در فیلم اسپینجر هم حضور داشتم که در نوبت اکران است.

وضعیت تولید و اکران در سینما خوب نیست

فیاضی درباره وضعیت تولید و اکران اظهار کرد: عرصه تولید و پخش و اکران به طور کلی دچار یک نخوت شده است، نه پیشنهادات جالبی وجود دارد و نه اینکه مخاطبان مثل گذشته از آثار استقبال می کنند، باید دید در ادامه سال جاری چه سرنوشتی در انتظار تولیدات است.

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره فعالیت خود در فضای مجازی اظهار کرد: فعلا فعالیتی در فضای مجازی ندارم، البته پیشتر در این فضا فعال بودم، آثارم را معرفی می کردم، شعر می نوشتم و تا جایی که ممکن بود در مورد مسائل اظهارنظر می کردم، البته سعی داشتم اگر در مسئله ای تخصص ندارم در مورد آن بحثی نکنم.

فیاضی درباره حواشی فراوان پیرامون دیدار وی و برخی از هنرمندان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: من می خواستم بیانیه و جوابیه ای نسبت به این حواشی بدهم منتها سکوت کردم اما حالا می خواهم جواب این اتفاقات را بدهم.

وی در همین رابطه ادامه داد: انجمن هنرمندان پیشکسوت شامل تعداد زیادی از هنرمندان در شاخه های مختلف هنری همچون نقاشی، خطاطی، شعر، بازیگری، کارگردانی و غیره است، این انجمنی است که نزدیک به ۱۰ سال از عمرش می گذرد و همواره مسیرش مشخص بوده است. هنرمندان بزرگی از رشته های مختلف در این انجمن حضور دارند اما طبیعتا بازیگران حاضر در آن بیشتر در اذهان عمومی آشنا هستند.

فیاضی افزود: این انجمن هر از گاهی برنامه های مسافرت تنظیم می کند و ما تاکنون سفرهای مختلفی رفته ایم که آخرین سفر به مشهد باز می گردد، در این سفرها معمولا مدیرعامل انجمن از مسئولین دعوت می کند تا بتواند مسائل مالی انجمن را مرتفع سازد، حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این سفر و دیدار با هنرمندان به دعوت مدیرعامل صورت گرفت.

فیاضی: همیشه کنار مردم هستم و به همین دلیل به دیدار وزیر فرهنگ رفتم

وی در همین رابطه ادامه داد: من شخصا تصمیم گرفتم که در جلسه دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان پیشکسوت حضور داشته باشم تا بتوانم درباره مشکلات جوانان هنرجو و تئاتری ها با وی گفت‌وگو داشته باشم که این اتفاق هم افتاد و وزیر هم قول‌های متعددی را برای حل مشکلات پیش آمده در هفته های اخیر برای هنرمندان داد که بسیار امیدوارکننده بود.

فیاضی دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را راهگشا خواند و خاطرنشان کرد: همیشه آنچه دارم را مدیون مردم می دانم و در این دیدار هم در مورد مشکلات مردم با وزیر فرهنگ گفت‌وگو کردم، اما به دلیل این دیدار فحش خوردم و به من و خانواده ام توهین شد که بسیار آنها را نگران کرد، به نظر من این رفتار نه در شان من و نه در شان جامعه بود.