۰ نفر

نسرین مقانلو در مراسم هفتم پسرش + عکس

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 673009
نسرین مقانلو در مراسم هفتم پسرش + عکس

عکسی از حضور نسرین مقانلو در مراسم هفتم پسرش را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ پنجشنبه ۷ مهر ارشیا پسر بزرگ نسرین مقانلو در خانه شخصی اش جان باخت. او در آمریکا به دنیا آمده بود و زندگی میکرد اما خانواده اش تصمیم گرفت تا در ایران به خاک سپرده شود. عکسی از حضور نسرین مقانلو در مراسم هفتم پسرش را می بینید.

نسرین مقانلو در مراسم هفتم پسرش

نسرین مقانلو در مراسم هفتم پسرش + عکس

توضیح نسرین مقانلو درباره دلیل مرگ پسر جوانش

نسرین مقانلو درباره دلیل مرگ پسرش ارشیا گفته است: پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود اما ۱۰ روز قبل برای دیدن من به ایران آمد. پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پسرم فوت کرد.

مهاجرت نسرین مقانلو به آمریکا

نسرین مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد و دو پسرش در این کشور به دنیا آمدند. او به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

نسرین مقانلو چند فرزند دارد؟

نسرین مقانلو سال ها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز ، پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های ارشیا و آرین است.