۰ نفر

اولین واکنش سیروان خسروی به خبر بازداشتش + عکس

۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵
کد خبر: 671529
اولین واکنش سیروان خسروی به خبر بازداشتش + عکس

سیروان خسروی با انتشار استوری خبر بازداشت خود و بردارش را رد کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طی روزهای گذشته خبر بازداشت سیروان و زانیار خسروی در فضای مجازی داغ شده بود. اما سیروان خسروی با انتشار استوری خبر بازداشت خود و بردارش را رد کرد و نوشت: من و زانیار بازداشت نیستیم؛ نگران نباشید. بزرگترین دارایی ما عشق و حمایت شماست. مطمئن باشید در هر شرایطی کنارتون خواهیم بود.

اولین واکنش سیروان خسروی به خبر بازداشتش

اولین واکنش سیروان خسروی به خبر بازداشتش + عکس

بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران است و اصالتا کرد است.

او خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی برادر بزرگ تر زانیار خسروی می باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده است.

بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، خواننده و بازیگر است زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق و برادر کوچکتر سیروان خسروی است که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند.

زانیار خسروی تجربه بازیگری را نیز دارد. «دوست دارم زندگی رو» یکی از قطعات هیت موسیقی پاپ در سال ۹۲ بود. این قطعه از ساخته های زانیار بود که با صدا و تنظیم سیروان خسروی منتشر و به یکی از قطعات پرطرفدار کنسرت های سیروان تبدیل شد.