۰ نفر

واکنش جدید حامد بهداد به اتفاقات اخیر / زمزمه بدخواهان را پای مردم ننویسید

۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳
کد خبر: 671366
واکنش جدید حامد بهداد به اتفاقات اخیر /  زمزمه بدخواهان را پای مردم ننویسید

حامد بهداد نوشت: حفظ تمامیت ارضی این آب و خاک فصل مشترک همه ما است. همین مهم مرز ما را با هر آنکه ایران ما را تجزیه بخواهد جدا می‌کند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ حامد بهداد در تازه‌ترین واکنش خود به اتفاقات اخیر در استوری اینستاگرام خود نوشت: هنرمند، مردم است و از آنِ مردم. در میان مطالبات بر حق این مردم، اگر زمزمه بدخواهان علیه این وطن عزیزمان به گوش رسید نباید آن را پای ما مردم نوشت. حفظ تمامیت ارضی این آب و خاک فصل مشترک همه ما است. همین مهم مرز ما را با هر آنکه ایران ما را تجزیه بخواهد جدا می‌کند.

واکنش جدید حامد بهداد به اتفاقات اخیر

واکنش جدید حامد بهداد به اتفاقات اخیر /  زمزمه بدخواهان را پای مردم ننویسید

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد، بازیگر و نوازنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از یک شرکت تبلیغاتی شروع بکار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد حامد بهداد در تهران به دنیا آمده اما بخاطر شرایط شغلی پدرش، بزرگ شده شهر نیشابور می باشد و به شدت به خراسان و مردمش تعصب دارد. بعد از ورشکستگی پدر که اهل شعر و شاعری بود، راهی شهر مشهد شدند.

رفاقت حامد بهداد با رامبد جوان

حامد بهداد درباره صمیمتش با رامبد جوان گفته است: یک‌ بار احساس کردم، دیگر مثل قبل با رامبد دوست و رفیق نیستیم، به او پیامک دادم که می دانم دیگر بهترین دوست و رفیق تو نیستم و می دانم که فلانی را از من بیشتر دوست داری، پس از این به بعد رفتارم را بر این اساس تنظیم می کنم. در جواب این پیامک من او جواب داد که احمقی اگر فکر کنی که بین دوست‌ هایم کسی را به اندازه تو دوست داشته باشم و باز من جواب دادم: پس من رفتارم را براساس آخرین پیامک تو تنظیم می کنم.

بزرگترین ترس حامد بهداد

حامد بهداد درباره ویژگی های شخصیتی اش گفته است: آدمی جدی هستم اما در فضاهای خاصی، درست در دل همان لحظه که جدی هستم خیلی راحت شوخی می کنم. چون اگر شوخی نکنم و راحت نباشم سقوط می کنم و برای اینکه سقوط نکنم دست و پا می زنم و اینها کمک می کند که علائم حیاتم از بین نرود. من از اینکه ضربان قلبم پایین بیاید می ترسم، از این تنهایی و از آرامش بیش از حد میترسم، جدیت من در چیزهای دیگری است و شاید بیشترش تظاهر باشد.