۰ نفر

شباهت عجیب چهره لیلا حاتمی و دخترش + عکس

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبر: 667413
شباهت عجیب چهره لیلا حاتمی و دخترش + عکس

عکسی از لیلا حاتمی و دخترش عسل.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ لیلا حاتمی در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۶ ساله بود با علی مصفا ۳۲ ساله رسما ازدواج کرد که حاصل این زندگی تولد یک دختر بنام «عسل» و یک پسر بنام «مانی» است.

لیلا حاتمی همراه با پسرش روی فرش قرمز اختتامیه جشنواره ونیز حضور پیدا کرد که مورد استقبال قرار گرفت. پس از آن مقایسه چهره دختر لیلا حاتمی با دوران کودکی اش نیز مورد توجه قرار گرفت.

شباهت عجیب چهره لیلا حاتمی و دخترش

شباهت عجیب چهره لیلا حاتمی و دخترش + عکس

 

بیوگرافی لیلا حاتمی 

لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر و دانش آموخته دو ساله دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه است. لیلا حاتمی تنها فرزند مرحوم علی حاتمی (کارگردان) و زری خوشکام از بازیگران قبل از انقلاب است.

تسلط لیلا حاتمی به 5 زبان

لیلا حاتمی به واسطه حضور چند ساله در خارج از کشور و علاقه اش به ۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و فارسی تسلط دارد.

بیوگرافی همسر لیلا حاتمی

علی مصفا متولد ۱۱ آذر ۱۳۴۵ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه فنی تهران در سال ۷۴ ی باشد. او فرزند مظاهر مصفا شاعر برجسته معاصر و استاد دانشگاه و مادرش امیربانو کریمی ستاد صاحب نام ادبیان فارسی و متخصص سبک هندی و صائب شنای می باشد. ایشان بازیگری را از سال ۱۳۷۱ در جلوی دوربین آغاز کرد.