۰ نفر

گریم متفاوت محسن تنابنده در نقش هیتلر + عکس

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۹
کد خبر: 667380
گریم متفاوت محسن تنابنده در نقش هیتلر + عکس

اولین عکس از گریم متفاوت محسن تنابنده در نقش هیتلر که به تازگی منتشر شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  جنگ جهانی سوم توانست در جشنواره ونیز  جایزه بهترین فیلم بخش افق های را از آن خود کند.

محسن تنابنده نقش اول این فیلم را بازی می کند که به خاطر همین جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌ها را به دست آورد. او در این فیلم نقش یک کارگر روزمزد به اسم شکیب را بازی می‌کند که برای کار سر از پشت‌صحنه فیلمی درباره جنگ‌جهانی دوم در می‌آورد.

محسن تنابنده در نقش هیتلر

اولین عکس از گریم متفاوت محسن تنابنده در نقش هیتلر که به تازگی منتشر شده است.

گریم متفاوت محسن تنابنده در نقش هیتلر + عکس

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد که با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد سپس با نویسندگی ادامه داد و حالا کارگردانی نیز می کند. بعنوان فرزند دوم در یک خانواده با اصالت دامغانی در میدان اعدام تهران به دنیا آمد تا اینکه بخاطر اینکه پدرش کارگر کارخانه ایران خودرو بود به پیکان شهر نقل مکان کردند.

محسن تنابنده چگونه بازیگر شد؟

به صورت حرفه ای فعالیت خود را سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۰ ساله بود از نمایش بار عالم و پس از آن با نمیاش جریان عصبی که هر دو نوشته حسن وارسته بود شروع کرد  . بازی در جلوی دوربین را نیز ۸ سال بعد از شروع فعالیت تئاتری با فیلم دانه های ریز برف در سال ۸۲ وقتی ۲۸ ساله بود به کارگردانی علیرضا امینی شروع کرد.

ورود محسن تنابنده به نویسندگی

او در کنار بازی، نویسندگی را از سال ۸۴ وقتی ۳۰ ساله بود با نوشتن فیملنامه فیلم چند میگیری گریه کنی شروع کرد و سال ۸۵ هم سریال زندگی به شرط خنده را نوشت.

ازدواج محسن تنابنده

محسن تنابنده ۲۸ آبان ۱۳۹۴ در ۴۰ سالگی با خانوم روشنک گلپا ازدواج کرد ، خطبه عقد این زوج را سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جاری کرد. ثمره این زندگی یک پسر خوشگل بنام نامی متولد سال ۹۶ می باشد.