۰ نفر

عکس قبل و بعد از عمل بهنوش بختیاری غوغا کرد!

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰
کد خبر: 666267
عکس قبل و بعد از عمل بهنوش بختیاری غوغا کرد!

بهنوش بختیاری در اینستاگرام عکس قبل و بعد از عمل را منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که محبوبیت زیادی در اینستاگرام دارد. صفحه اینستاگرامی بهنوش بختیاری با بیش از ۹ میلیون فالوور جزو محبوب ترین صفحات ایرانی ها در این فضای مجازی است.

بهنوش بختیاری  ۲۸ سال پیش

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از نوزده سالگی خود که هنوز بینی خود را عمل نکرده بود نوشته است: عکس سمت چپ نوزده سالگی و عکس سمت راست مربوط یه الانه….

بسیاری از فالوورهای او با گذاشتن کامنت هایی از تغییر نکردن چهره بهنوش بختیاری طی ۲۸ سال بسیار تعجب کرده اند.

عکس قبل و بعد از عمل بهنوش بختیاری غوغا کرد!

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران متولد شد.  این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهنوش بختیاری مادر نمی شود

بهنوش بختیاری درباره مشکل بارداری اش گفته است: من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و بلبل» و با نقشی که داشتم توانستم این اتفاق را به شکل دیگری تجربه کنم.

همه مردم فکر می‌کنند که هنرمندان دعوا ندارند ، ناراحتی ، قهر ، آشتی ، طلاق و دادگاه ندارند و شما با جسارتی که داشتید با مردم و مخاطبتان در این زمینه صادق بودید.» پس از آن بختیاری از بزرگ ترین شانس زندگی اش یعنی همسرش گفت و رو به دوربین گفت:«من از همسر خیلی شانس آوردم و می‌خواهم از طریق این دوربین بگویم محمدرضا من عاشقتم و ممنون که هستی!