۰ نفر

طناز طباطبایی قبل از عمل چه شکلی بود؟ + عکس

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 665704
طناز طباطبایی قبل از عمل چه شکلی بود؟ + عکس

عکس طناز طباطبایی قبل از عمل زیبایی.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ زیبایی چهره طناز طباطبایی و حرفه ای بودن او در بازیگری باعث شده است که او به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی شناخته شود.

طناز طباطبایی با بازی در سریال یاغی این روزها دوباره به کانون توجهات تبدیل شده است. جالب است بدانید بینی طناز طباطبایی سال های پیش جراحی شده است عکسی از قبل و بعد از عمل این بازیگر محبوب را می بینید.

عکس طناز طباطبایی قبل و بعد از عمل زیبایی

طناز طباطبایی قبل از عمل چه شکلی بود؟ + عکس

اولین فیلم طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که از ۱۸ سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد.

طناز طباطبایی از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شد. او برای بازی در سریال «جوانی» برای یزد به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری را بدست آورد.

نظر طناز طباطبایی درباره ازدواج

طناز طباطبایی درباره ازدواج گفته است: قبلا بر این باور بودم که ازدواج کردن عاملی برای محدودیت فعالیت هنری ام است و باعث می شود یک مرحله به عقب برگردم اما حالا به ازدواج فکر می کنم. از وقتی سی سالگی را رد کردم بیشتر آرام شدم و به زندگی فکر می کنم البته اینکه بروی بگردی شوهر خوشتیب و پولدار پیدا کنی را قبول ندارم و همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم.

خانواده طناز طباطبایی

طناز طباطبایی قمی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، تنها یک خواهر بزرگتر بنام «لیلا» دارد که مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی دارد. پدرش تاجر فرش و به شدت وابسته مادرش است که دبیر بازنشسته است.

او درباره پدرش گفته است: پدرم پس از انتخاب راه بازیگری به من گفت دوست ندارم تو از کوچه و بازار بازیگری شوی، دوست دارم تحصیلات آکادمیک داشته باشی ، به همین دلیل تصمیم گرفتم در دانشگاه کارگردانی نمایش و تئاتر بخوانم.