۰ نفر

پسر جوان همسر مجری معروف از ازدواج قبلی اش + عکس

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵
کد خبر: 663804
پسر جوان همسر مجری معروف از ازدواج قبلی اش + عکس

ستاره سادات قطبی عکسی از پسر همسرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو به تازگی صاحب فرزند پسری به نام حسین شده است.

 این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

این مجری زن، به درخواست دنبال کنندگانش تصویری از پسر همسرش را به اشتراک گذاشت.

ستاره سادات قطبی عکس جدید پسر همسرش را منتشر کرد

پسر جوان همسر مجری معروف از ازدواج قبلی اش + عکس

 ازداوج اول و دوم ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر بنام امیر علی این زندگی به جدایی ختم شد و سرپرستی کودک هم به پدرش واگذار شد.

ایشان برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا یک فرزند پسر دیگر بنام صدرا و حسین هستند.

همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵ با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام علی به طلاق ختم شد.

بیوگرافی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد از ۱۰ تا ۱۸ سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.