۰ نفر

غوغای خبر ازدواج محمدرضا گلزار با این خانم زیبا + عکس

۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷
کد خبر: 662156
غوغای خبر ازدواج محمدرضا گلزار با این خانم زیبا + عکس

خبر ازدواج محمدرضا گلزار دوباره یکی از سوژه های داغ فضای مجازی شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   محمدرضا گلزار از جمله بازیگران ایرانی است که همواره حواشی زیادی دارد. او درحال حاضر با ۱۲ میلیون فالوور یکی از سلبریتی های معروف اینستاگرام است.

غوغای خبر ازدواج محمدرضا گلزار 

اخیرا عکس او با یکی از هوادارانش منتشر شده است. عده ای با بازنشر عکس زیر گفته اند که این خانم همسر رضا گلزار است در صورتی که محمدرضا گلزار خبر ازدواجش را رد کرده است.

او با کنایه در این باره نوشته است: فقط احمق ها در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند.

غوغای خبر ازدواج محمدرضا گلزار با این خانم زیبا + عکس

ماجرای خواستگاری دختران از محمدرضا گلزار 

یکی دیگر از حواشی محمدرضا گلزار  ماجرای خواستگاری کردن برخی از هواداران دخترش از اوست!

چندسال پیش بود که  دختر عاشق پیشه همراه مادرش به رستورانی رفتند که گلزار در آن حضور داشت. دختر شکلاتی به او هدیه داد و خیلی جدی از سوپر استار خواستگاری کرد.

گلزار که انگار عصبی و متعجب شده بود بابت شکلات تشکر می کند و از او بابت ابراز احساستش قدردانی می کند و از او می خواهد کناری بایستد تا او به بقیه میهمانان برنامه سر بزند!! دختر هم می گوید احساس کرده گلزار می خواهد فکر کند!

بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.

گلزار در چند فیلم پر فروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است.