۰ نفر

ویلای لاکچری نفیسه روشن در شمال + عکس

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴
کد خبر: 661757
ویلای لاکچری نفیسه روشن در شمال + عکس

نفیسه روشن عکسی از سپری کردن تعطیلاتش در ویلای بابل منتشر کرده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مدتی است که نفیسه روشن از تهران به بابل نقل مکان کرده است. این بازیگر معروف کلینک زیبایی اش را در این شهر افتتاح کرده است و از دنیای بازیگری نیز فاصله گرفته است.

ویلای لاکچری نفیسه روشن در شمال

نفیسه روشن در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی از سپری کردن تعطیلاتش در ویلای بابل منتشر کرده است.

ویلای لاکچری نفیسه روشن در شمال + عکس

ویلای لاکچری نفیسه روشن در شمال + عکس

حواشی نفیسه روشن  در شمال

نفیسه روشن یکی از بازیگران معروفی است که حواشی زندگی او همواره در فضای مجازی داغ است. مدتی پیش شایعه خودکشی نفیسه روشن در دریا منتشر شد. 

نام او دو سال پس از طلاق از همسر خلبانش بیشتر بر سر زبان ها افتاد. نفیسه روشن با انتشار استوری هایی بارها اعلام کرده است که عده ای زندگی مشترک او را خراب کرده اند.

بعد از آن نفیسه روشن در سفر به کربلا از آشنایی با شخصی جدید در زندگی اش خبر داد و مدتی است که پس از رفتن به بابل از حواشی او کم شده است.

بیماری نفیسه روشن چیست؟

دوسال پیش بود که نفیسه روشن پس از علنی شدن خبر طلاقش با انتشار لایوی در اینستاگرامش از بیماری و درد و دل های چندین ساله اش را بیرون ریخت.

نفیسه روشن از غم و غصه های ۴ ساله اش گفت. طبق اظهارات نفیسه روشن او یک غده داشته که در اثر سکوت در سالیان سال و حرف نزدن و درون گرایی کردن بروز کرده است. نفیسه روشن حدود ۴ ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفته و بسیاری او را قضاوت به عمل زیبایی کرده اند.