۰ نفر

استایل متفاوت پریناز ایزدیار کنار دریا + عکس

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱
کد خبر: 661199
استایل متفاوت پریناز ایزدیار کنار دریا + عکس

پریناز ایزدیار عکسی از خود در شهرهای شمالی کشور منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ پریناز ایزدیار، ستاره این روزهای سریال جیران متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ درمازندران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با کار سینمایی به سیمرغ رسید.

عکسی که پریناز ایزدیار در اینستاگرام منتشر کرده است را می بینید.

استایل متفاوت پریناز ایزدیار کنار دریا 

استایل متفاوت پریناز ایزدیار کنار دریا + عکس

 زندگی خصوصی پریناز ایزدیار 

خواهر و برادرش هر دو در رشته پزشکی تحصیل کردند مادرش خانه دار و پدرش وکیل است. تا مقطع دبستان در بابل درس خوانده و از مقطع راهنمایی به تهران مهاجرت کردند. بخاطر شغل پدر دوباره دبیرستان به بابل بازگشت و زمان پیش دانشگاهی را در تهران خواند تا اینکه توانست در دانشگاه قبول شود.

ورود پریناز ایزدیار ​به دنیای مدلینگ

قبل از شروع بازیگری، زمان دانشجویی در یکسری از شوهای اسلامی به عنوان مدل مانتو و روسری شرکت میکرد و بحث مدل بودن وی هم از همین شوهای اسلامی بود.

پریناز ایزدیار چگونه بازیگر شد؟

سال ۱۳۸۹ با فیلم «اینجا بدون من» وارد سینما شد سپس همین سال با سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرد. با سریال «۵ کیلومتر تا بهشت» در سال ۱۳۹۰ شناخته شد اما یکسال بعد با سریال «زمانه» در نقش ارغوان کنار حمید گودرزی و هومن برق نورد به شهرت رسید. همچنین از سال ۹۳ تا ۹۷ نیز با سریال شبکه خانگی «شهرزاد» در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفق و تحسین شده ای را نیز از خود به جای گذاشت.