۰ نفر

اعتراف بهاره رهنما درباره سختی زندگی اش + عکس

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۵
کد خبر: 660853
اعتراف بهاره رهنما درباره سختی زندگی اش + عکس

بهاره رهنما با انتشار متنی درباره مسیر سخت زندگی اش گفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهاره رهنما با انتشار عکسی از خودش نوشت:  بی شک من هم مسیر پر فراز و نشیبی طی کرده ام، بی شک اینگونه هم نبوده که زندگی من سراسر شادی و خنده باشد، اما کتمان نمیکنم که کسی آن بالاها دوستم دارد، پس بی شک در این سفر موهبت هایی هم بوده ،هست ،نعمت هایی،بودن هایی. و قطعا کاه لحظات متضاداین لحظات!

اما پدرم مرا انتخاب گر تربیت کرد، و من انتخاب کردم و سعی کرده ام تا امروز بیشتر ناشر لبخند باشم ،ناشر امید، ناشر روشنایی ،ناشر رنگ های شاد و سعی کرده ام شادی ها را بیشتر از غم ها ثبت کنم و به یاد بسپارم، شاد زیستن یک هنر است که لزوما به معنای بی غم بودن نیست ،زنان مستقل شاد الگوی من مثل مادرم بمن آموخته اند و می امورند که چگونه هر غمی را تبدیل به یک موهبت کنندوچگونه شاد بودن را انتخاب کنند،

شاد بودن یک انتخاب است نه یک اتفاق...

پی نوشت: کلمات خیلی مقدسند برای این هشتک و تک تک کلماتش مدت ها فکر کردم و خواهم کرد:

#زنانمستقلشاد

اعتراف بهاره رهنما درباره سختی زندگی

اعتراف بهاره رهنما درباره سختی زندگی اش + عکس

تجربه دو شکست در زندگی زناشویی بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم خود با امیرخسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر دومش جدا شد.