۰ نفر

تزریق عجیب ژل لب بهاره رهنما! + عکس

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷
کد خبر: 660843
تزریق عجیب ژل لب بهاره رهنما! + عکس

عکس های جدید بهاره رهنما خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  بهاره رهنما به تازگی عکس های از خود در کافه نادری منتشر کرده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

برخی از فالوورهای بهاره رهنما در اینستاگرام با گذاشتن کامنت هایی به تغییر فرم لب خانم بازیگر و تزریق فیلر اشاره کرده اند.

تزریق ژل لب های بهاره رهنما

تزریق ژل لب های بهاره رهنما! + عکس

تزریق ژل لب های بهاره رهنما! + عکس

 

تصمیم بهاره رهنما برای باحجاب شدن

یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. اخیرا استایل او به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

بهاره رهنما درباره تغییر حجابش هیچ ربطی به ازدواج جدید یا حکومت ندارد و تنها یک حس درونی است که خودش حس خوبی را با این نوع پوشش تجریه می کند و این استایل را می پسندد.

مهاجرت بهاره رهنما به انگلستان

بهاره رهنما در ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.  پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام (پزشک) دارد.

 خانواده بهاره رهنما در ۲ سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.