۰ نفر

استایل محرمی بهاره رهنما سوژه شد + عکس

۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 659631
استایل محرمی بهاره رهنما سوژه شد + عکس

بهاره رهنما با انتشار عکسی جدید صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهاره رهنما که جدیدترین حواشی اش مربوط به روضه خوانی بالای منبر در محرم است. عکس زیر را با لباس های مشکی منتشر کرده است.

این روزها جستجوی هشتگ استایل محرمی» یا «لباس محرمی» شما را وارد دنیایی از مد‌های پوششی می‌کند که هیچ ارتباطی با یک مراسم عزاداری ندارند.

استایل بهاره رهنما در محرم

استایل محرمی بهاره رهنما سوژه شد + عکس

 

بهاره رهنما باحجاب تر شد؟

یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. اخیرا استایل او به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

بهاره رهنما درباره تغییر حجابش هیچ ربطی به ازدواج جدید یا حکومت ندارد و تنها یک حس درونی است که خودش حس خوبی را با این نوع پوشش تجریه می کند و این استایل را می پسندد.

طلاق اول بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

طلاق  دوم بهاره رهنما

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم خود با امیرخسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر دومش جدا شد.