۰ نفر

زمان پخش دوباره سریال جیران مشخص شد؟

۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸
کد خبر: 658857
زمان پخش دوباره سریال جیران مشخص شد؟

فیلیمو دباره زمان پخش دوباره سریال جیران اطلاعیه ای صادر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران با شکایت عوامل سریال «آهوی من مارال»  متوقف شده است.

زمان پخش دوباره سریال جیران

فیلیمو در رابطه با سریال جیران اطلاعیه ای جدید منتشر کرده است. در متن این اطلاعیه آمده است؛ بررسی شائبه‌های مطرح شده در خصوص سریال «جیران» در مرحله اظهار نظر کارشناسان رسمی دادگستری است و امیدواریم به زودی دستور رفع توقف این سریال از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شود.

سریال «جیران» که از تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱به دستور مقام محترم قضایی متوقف شده ، اکنون در مرحله کارشناسی است و سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی شائبه‌های مطرح شده در مورد این سریال هستند. فیلیمو ابراز امیدواری کرد که پس از تقدیم نظر این کارشناسان به مقام قضایی، رفع توقف سریال صورت پذیرفته و پخش «جیران » از سر گرفته شود.

همچنین به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان، این تاخیر در پخش سریال را با پخش بین هفته‌ای تا روز جمعه جبران کند.

بازیگران «آهوی من مارال» از توقیف  سریال جیران حمایت نکردند

جمعی از بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی، اعلام کردند که در جریان بیانیه‌هایی که به نام «عوامل» این سریال منتشرشده، نیستند. این مجموعه شبکه نمایش خانگی با شکایت از «جیران»، مانع پخش این سریال از قسمت ۲۳ به بعد شده است.

در بیانیه این بازیگران آمده است: «در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال «آهوی من مارال»، درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» اعلام می کنیم ـ بنا به دلایلی ـ مدت‌هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچکدام از بیانیه‌های منتشرشده به نام "عوامل" این سریال نیستیم.»

در انتهای این نامه نام بازیگرانی چون حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیررضا دلاوری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی به چشم می خورد.