۰ نفر

حال بد حامد سلطانی در شب های محرم به یاد همسر و فرزندش + عکس

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 658196
حال بد حامد سلطانی در شب های محرم به یاد همسر و فرزندش + عکس

حامد سلطانی استوری غم انگیز برای همسر و پسرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ حامد سلطانی که این شب ها در مراسم عزاداری محرم شرکت می کند همواره به یاد همسر و فرزندش است که در حادثه رانندگی جان باختند.

استوری غم انگیر حامد سلطانی برای همسرش

مجری عجوبه ها در استوری جدیدش نوشته است: میبینی عزیزدلم این شب ها روضه گردی را پیشه کردم که در لا بلای مردم در تلاطم جمعیت عشاق، بین نفس های عزادارن محرم وسط سلام ها و لبیک ها و زیارت های نیابتی یک یا حسین (ع) بیشتر به نامتان بزنند و چقدر همه جا پر از خالی شماست در این اولین محرم نبودتان

حال بد حامد سلطانی در شب های محرم به یاد همسر و فرزندش + عکس

فوت همسر و پسر حامد سلطانی

حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد. خردادماه امسال تلخ ترین اتفاق زندگی حامد سلطانی رخ داد. او در اثر سانحه رانندگی  همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد. در این حادثه حامد سلطانی و دختر هشت ساله‌اش به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شده و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند. همچنین دختر هشت ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده بود.

همسر حامد سلطانی فائزه صفری متولد ۱۳۶۸ بود.

بیوگرافی حامد سلطانی

حامد سلطانی مجری و نقاش و گرافیست مطرح ایرانی بوده که در چند سال اخیر برنامه های میدون و اعجوبه ها را به عنوان مجری بر عهده داشته بود. حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مجری تلویزیون است.