۰ نفر

واکنش تند ترلان پروانه به ساخت سریال سیاوش ۲ + عکس

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۱
کد خبر: 658115
واکنش تند ترلان پروانه به ساخت سریال سیاوش ۲ + عکس

ترلان پروانه به تاخیر در ساخت فصل دوم سریال سیاوش واکنش نشان داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ترلان پروانه که در سریال سیاوش نقش مارال، همسر میلاد کی مرام را بازی می کرد در واکنش به فالورهای اینستاگرامش که از او درباره زمان ساخت سریال سیاوش 2 سوال کرده بودند فیلمی از حمید لولایی منتشر کرد که می گوید عصبی ام عصبی ام و میلاد کی مرام و مهدی یاری تهیه کننده سیاوش را تگ کرد.

سریال سیاوش ۲ ساخته می‌شود؟

واکنش ترلان پروانه به ساخت سریال سیاوش ۲

خلاصه داستان سیاوش

سیاوش مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سروش محمدزاده محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی نماوا پخش شد. بازیگران اصلی آن میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی و ترلان پروانه هستند.

تولید این مجموعه از پیش از شیوع کووید-۱۹ آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. موسیقی متن و تیتراژ این سریال توسط مسعود سخاوت‌دوست ساخته شده و پرواز همای خواننده آن است.

سیاوش ساقی (میلاد کی‌مرام)، کشتی‌گیر و قهرمان جهان است و نامزدش مرجان، نیاز به عمل پیوند کبد دارد. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل پیش نصرت (رضا کیانیان) که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود.اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد که مارال(ترلان پروانه)، دخترش را عقد کند.

فصل دوم سریال سیاوش ساخته می شود؟

با این که سریال سیاوش فصل اولش را در هجده قسمت به پایان رساند، اما داستان سیاوش پایان نیافت و اکنون هواداران آن پیگیر زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش هستند تا ببیند آخر داستان این سه دوست به کجا می رسد و آیا نویسندگان این مجموعه برگ برنده ای برای گره گشایی از مشکلات ایجاد شده برای  نقش های داستانشان دارند تا فصل دوم سیاوش را قوی آغاز کنند و با پایانی هوشمندانه آن را به سرانجام برسانند. مهدی یاری تهیه کننده مجموعه سیاوش، یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی که فصل اولش را به پایان رسانده است، اخیرا در گفتگویی خبر از ساخت فصل دوم آن با کارگردانی دیگر را داد.